🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11090.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انجمن واردکنندگان موبایل در پی تلاطم بازار خواستار حل مشکل واردات برندهای پرمصرف شد

انجمن واردکنندگان موبایل با بیان این که در پی ممنوعیت واردات برخی از برندهای پرمصرف شاهد متلاطم شدن بازار تلفن همراه هستیم، از سازمان تنظیم مقررات رادیویی خواست تا با پذیرش ارائه مهلت سه ماهه ...

انجمن واردکنندگان موبایل با بیان این که در پی ممنوعیت واردات برخی از برندهای پرمصرف شاهد متلاطم شدن بازار تلفن همراه هستیم، از سازمان تنظیم مقررات رادیویی خواست تا با پذیرش ارائه مهلت سه ماهه به واردکنندگان موبایل به منظور ترخیص کالاهای دپوشده در گمرکات موافقت کند.

اواخر تیرماه بود که واردات برخی از گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - برندهای شیائومی، نوکیا، دوجی، آلکاتل و اوپو توسط رگولاتوری ممنوع اعلام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - شد. علت آن نیز عدم اتصال بعضی از این مدل‌ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - به شماره‌های اضطراری کشور - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - از جمله 115، 125و 110 عنوان شد که از همان ابتدا واکنش انجمن واردکنندگان موبایل را به همراه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - داشت.

این انجمن در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده به علت عدم صدور مجوز ترخیص یا اصلاح - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - ثبت سفارش برخی از مدل‌های پرطرفدار برندهای پرتقاضای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - بازار از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شاهد آغاز دوباره تلاطم و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - برهم ریختگی نبض بازار موبایل هستیم.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان

در ادامه بیانیه آمده است که در شرایط تحریم، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - بازرگانان موبایل با سختی فراوان و با استفاده از روش‌های گوناگون در دور زدن تحریم‌ها نیاز سالانه ۱۵ میلیونی موبایل کشور را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن و به طور پیوسته تامین و موفقیت بزرگی در تامین و توزیع و حفظ آرامش بازار کسب کرده‌اند.

اما متاسفانه در شرایط حاضر، بازرگانان به واسطه تصمیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر عدم صدور مجوز ترخیص، با مشکل دپوی محموله‌های وارداتی خود در گمرک مواجه شده‌اند و مسلما به دلیل سهم بزرگ بازار و همچنین میزان موجودی فعلی این برندها که قبلا توسط این انجمن در نامه‌­های متعدد به ذی‌نفعان دولتی اعلام شده بود، مواجهه با کمبود کالا و افزایش قیمت محتمل خواهد بود.

از همین روی انجمن از ذی‌نفعان دولتی علی‌الخصوص وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات رادیویی درخواست کرده تا ضمن دریافت تعهد اطلاع‌رسانی به خریداران توسط واردکنندگان این گوشی‌ها، با پذیرش ارائه مهلت سه ماهه به واردکنندگان موبایل به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - منظور ترخیص - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - کالاهای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - دپوشده در گمرکات اجرایی کشور و همچنین کالاهای در راه ایشان موافقت کنند.

آن طور که در این بیانیه آمده است از بازرگانان و واردکنندگان تقاضا شده به جهت اطلاع مصرف‌کنندگان در خصوص انتخاب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه برندهای مذکور، با اطلاع‌رسانی همه‌جانبه در وب‌سایت‌ها و کلیه بسترهای ارتباطی خود و همچنین نصب برچسب روش صحیح شماره‌گیری سرشماره‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - اضطراری روی جعبه محصولات، آگاهی لازم و حق انتخاب در این خصوص را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

همچنین از کمیته راهبری طرح رجیستری که ذیل ریاست سازمان تنظیم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - مقررات قرار دارد تقاضا شده به‌منظور رفع مشکل فوق، از اپراتورهای تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - درخواست کند تا راه‌حل مناسبی جهت انتقال تماس‌­های ضروری به مراکز پلیس ۱۱۰، آتش‌نشانی ۱۱۵ و اورژانس ۱۲۵ طراحی و ارائه کند؛ علاوه بر این از سامانه همتا درخواست کرده تا روش صحیح شماره‌‌گیری با سرشماره­‌های مذکور را به دارندگان این گوشی‌­ها پیامک کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان

این انجمن از تولیدکنندگان مطرح تلفن همراه از جمله شیائومی که سهم بزرگی از بازار موبایل ایران - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - دارد، درخواست کرده تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و برای حفظ سلامت و امنیت مصرف‌کنندگان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - ایرانی در شرایط اضطرار، به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه محصولات خود را جهت برقراری تماس‌های اضطراری در اسرع وقت عرضه کنند:

«اکیدا اعلام می‌کنیم این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - مشکل و راه‌حل رفع آن هیچ ارتباطی به تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران ندارد و تنها به جهت حفظ امنیت و سلامت مصرف‌کنندگان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - محصولات تولیدی برندها است. بدیهی است بهانه‌های مرتبط با تحریم‌ها و عدم ارائه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - و انجام راه‌حل مناسب در خصوص موارد مذکور، در آینده فعالیت این برندها در ایران، تاثیرگذار خواهد بود.»

انجمن واردکنندگان موبایل در پایان ابراز امیدواری کرده بر اساس پیشنهادات مطرح شده، همه ذی‌نفعان با اجماع بر یک تصمیم عملیاتی صحیح، ضمن حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، آرامش و ثبات بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - را نیز رقم زنند و همچنان مصرف‌کنندگان بتوانند بدون کمبود کالا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر ماسال استان گیلان - در بازار و به قیمت‌­های مناسب، محصولات مورد نظر خود را با حق انتخاب کامل تهیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone