🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11088.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کارت‌های گرافیک اینتل Xe با پردازشگر گرافیکی DG2 احتمالا در CES 2022 از راه می‌رسند

همه طرفداران اینتل انتظار داشتند که اولین نسل از کارت‌های گرافیک اختصاصی Xe-HPG DG2 تا چند وقت دیگر عرضه شود. حالا در شایعه‌ای تازه گفته شده که محصولات اینتل در ژانویه سال آینده میلادی در ...

همه طرفداران اینتل انتظار داشتند که اولین نسل از کارت‌های گرافیک اختصاصی Xe-HPG DG2 تا چند وقت دیگر عرضه شود. حالا در شایعه‌ای تازه گفته شده که محصولات اینتل در ژانویه سال آینده میلادی در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - یا CES 2022 معرفی می‌شوند.

به گزارش منبع آگاه توییتری با نام کاربری 9550pro، اینتل Xe-HPG DG2 هم مثل گرافیک‌های AMD و انویدیا در چند پیکربندی به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - می‌آیند که مشخصات و طراحی آن‌ها متفاوت خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که مدل‌هایی با تراشه کامل و مدل‌هایی با طراحی جایگزین و کوچک‌تر در دسترس قرار بگیرند. همه کارت‌های این شرکت باید رهگیری پرتو با شتاب‌دهی سخت‌افزاری داشته باشند.

مدل رده بالای اینتل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - Xe-HPG DG2 که تاکنون آن را دیده‌ایم ۵۱۲ واحد اجرایی (EU) دارد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - این تراشه از دای (die) کامل استفاده می‌کند و با ۴۰۹۶ هسته، از رابط ۲۵۶ بیتی و ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 بهره می‌برد. گفته می‌شود که مدل DG2 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - 512 EU با ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 هم در دست تولید قرار دارد. سرعت کلاک این تراشه حداکثر ۲.۲ گیگاهرتز خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان

در بخش مصرف انرژی، اینتل پیش‌بینی‌های اولیه خود را برای این کارت گرافیک افزایش داده است. Xe-HPG DG2 512 با توان طراحی حرارتی 225-250 وات کار می‌کرد اما این رقم تا 275 وات بالا رفت. اگر اینتل تصمیم بگیرد سرعت کلاک را افزایش دهد، این عدد ممکن است هنوز بالاتر برود. اندازه نسخه 512 EU احتمالا حدود ۳۹۶ میلی‌متر مربع خواهد بود. با این حساب، کارت گرافیک اینتل حتی از انویدیا امپر GA104 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - و AMD Navi 22 هم بزرگ‌تر خواهد بود.

افزون بر این، می‌دانیم که اینتل Xe-HPG DG2 384 هم وجود دارد که حداقل دارای سه پیکربندی است. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - تراشه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - کامل این نسخه دارای ۳۰۷۲ هسته، رابط سریالی ۱۹۲ بیتی و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6 است. دو نسخه 256 EU و 192 EU به ترتیب ۲۰۴۸ و ۱۵۳۶ هسته دارند و هر دو از رابط ۱۲۸ بیتی استفاده می‌کنند. مقدار VRAM هم فرق می‌کند: - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - مدل 256 EU از حداکثر ۸ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - گیگابایت حافظه GDDR6 و مدل 192 EU از فقط ۴ گیگابایت حافظه بهره می‌برد.

گفته می‌شود که DG2 384 با اندازه ۱۹۰ میلی‌متر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - مربع تولید می‌شود. این تراشه باید ۶ محل ماژول حافظه داشته باشد؛ مشتمل بر یک رابط ۱۹۲ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - بیتی و حافظه ۶ یا ۱۲ گیگابایتی. همچنین انتظار داریم که یک حافظه کش هوشمند ۱۶ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - مگابایتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - را در مدل 384 و یک حافظه ۸ مگابایتی را در مدل 256 ببینیم.

مدل رده پایین اینتل Xe-HPG DG2 128 EU هم بیش از یک پیکربندی دارد. مدل رده بالا با ۱۰۲۴ هسته، ۴ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر الوند استان زنجان - GDDR6 و یک رابط ۶۴ بیتی تولید می‌شود. در ادامه مدلی به نام 96 EUS هم با ۷۶۸ هسته و همین مقدار رابط و VRAM وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone