🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32130.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی انتقام کرگدن؛ یورش به جلو

در این چند دهه که صنعت گیمینگ فعالیت‌های خودش را آغاز کرده، بالا پایین‌های زیادی را شاهد بودیم؛ بعضی سبک‌ها که در دورانی محبوبیت زیادی بین بازیکن‌ها داشتند، کم‌کم جای‌شان را به آثار جدیدتر دادند ...

در این چند دهه که صنعت گیمینگ فعالیت‌های خودش را آغاز کرده، بالا پایین‌های زیادی را شاهد بودیم؛ بعضی سبک‌ها که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - در دورانی محبوبیت زیادی بین بازیکن‌ها داشتند، کم‌کم جای‌شان را به آثار جدیدتر دادند و اگرچه هنوز زود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - است که «رانر» - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - (Runner) را هم جزئی از این سبک‌های فراموش شده به‌حساب بیاوریم ولی با مسیر کنونی احتمال اینکه رانر به سرنوشتی مشابه دچار شود، وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان

داستان بازی از این قرار است که شکارچی‌ها با شکار غیرقانونی کرگدن‌ها، شاخ‌های آن‌ها را می‌دزدند. گرکدن قصه هم که از این قضیه عصبانی شده، با حمله به شکارچی‌ها سعی می‌کند تا انتقام دوستانش را بگیرد؛ هر مرحله کرگدن را راهنمایی می‌کنید تا شکارچیان را از سر راه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - بردارد.

مشابه بقیه بازی‌های رانر، در انتقام کرگدن نیز شخصیت اصلی خودش حرکت کرده و در این میان بازیکن‌ با انجام دو حرکت باید موانع را پشت سر بگذارد؛ با کلیک روی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - بخش چپ صفحه، کرگدن می‌پرد و اگر انگشت‌تان را روی قسمت راست گوشی نگه دارید او با شاخش به جلو حمله می‌کند. تکلیف پرش که مشخص است، در راه موانعی وجود دارند که با برخورد به آن‌ها می‌بازید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان

بنابراین مجبورید که از روی‌شان بپرید. اما حمله با شاخ کرگدن دو جا به کمک‌تان می‌آید؛ سنگ‌ها و ماشین‌های شکارچی‌ها. در مسیر حرکت سنگ‌هایی وجود دارند که تنها راه عبور از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - آن‌ها، خورد کردن‌شان است. از طرفی گاهی‌اوقات شکارچی‌ها با ماشین‌هایشان جلوی راه‌تان را می‌گیرند و جدا از اینکه نباید طعمه‌شان بشوید، وظیفه دارید تا نابودشان کنید.

هر چه که بیشتر پیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - می‌روید، بازی با طولانی‌ کردن مسیر و البته افزودن دشمنان جدیدتر سعی می‌کند چالش برانگیزتر ظاهر شود. از طرفی هر چند وقت یک بار، باس یا همان غول مرحله آخری سد راه‌تان قرار می‌گیرد که حضورش جدا از اینکه بازی را سخت‌تر می‌کند، تنوعی هم به روند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - گیم‌پلی داده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان

بزرگترین مشکل بازی‌های رانر تکراری شدن‌شان است و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - سازنده با تمام ویژگی‌های مختلف سعی کرده عنوانش را از این ضعف دور کند؛ دشمنان مختلفی که هر از گاهی جلوی راه سبز می‌شوند و هر کدام یک چالش متفاوت به‌همراه دارند، لباس‌هایی که می‌توانید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - برای شخصیت اصلی بخرید، سه محیط با موزیک منحصر به‌فرد خودشان و البته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - قدرت‌هایی که در طول مسیر به دست می‌آورید.

همه این‌ها به بازی تنوع داده‌اند و برای دو سه ساعت اولیه نیز کافی هستند اما بعد از این مدت، بازی حرفی برای گفتن ندارد و با همان برگ برنده‌هایی که در ابتدا رو کرده می‌خواهد مخاطب را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - سرگرم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - کند. از دیدگاه یک تجربه کژوال که هر از گاهی می‌خواهید به سراغش بروید، بازی به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - این هدف می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان

اما دیگر به اندازه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - دقایق ابتدایی درگیرکننده نیست. شاید اگر بازی پاداش بیشتری به مخاطب می‌داد، تنوع قدرت‌ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - بیشتر بود، تفاوت بین لباس‌ها تنها محدود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - به ظاهر نمی‌شد و هر کدام نقاط ضعف و مثبت خودشان را داشتند و البته فاصله آزاد شدن محیط‌ها و حضور چالش‌های جدید این‌قدر زیاد نبود، بازی می‌توانست برای مدت طولانی‌تر تازگی‌اش را حفظ کند.

انتقام کرگدن اثر خوش‌ساختی است. بازی طراحی هنری خوبی دارد و به‌لطف ریتم سریع گیم‌پلی، از آن مسیرهای طولانی دیگر عناوین رانر گوشی خبری نیست. با این حال بازی نمی‌تواند مخاطبش را برای مدت زیادی سرگرم کند. هرچند در همان زمان دو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان - سه ساعت، تجربه‌ای را شاهد هستید که نباید از دست داد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر الوند استان زنجان

انتقام کرگدن

سازنده: ناطور گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 46.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone