🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11166.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ بی‌سروصدا کنترلر 970 EVO Plus SSD را به PCIe Gen 4 ارتقا داد

علی‌رغم شرکت‌هایی مثل وسترن دیجیتال و پاتریوت که قطعات محصولات خود را با مدل‌های ضعیف‌تر جایگزین کرده‌اند، سامسونگ به خاطر کمبود تراشه مجبور به تعویض کنترلر 970 EVO Plus SSD شده اما این قطعه را ...

علی‌رغم شرکت‌هایی مثل وسترن دیجیتال و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - پاتریوت که قطعات محصولات خود را با مدل‌های ضعیف‌تر جایگزین کرده‌اند، سامسونگ به خاطر کمبود تراشه مجبور به تعویض کنترلر 970 EVO Plus SSD شده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - اما این قطعه را با یک کنترلر جدیدتر و سریع‌تر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - جایگزین کرده است.

سامسونگ درایو 970 EVO Plus SSD را به جای PCIe Gen 3.0 Phoenix با کنترلر Elpis به بازار می‌فرستد تا شبیه 980 PRO SSD باشد. کنترلر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - Elpis یک کنترلر PCIe Gen 4.0 است که از سازگاری رو به عقب با PCIe Gen 3.0 پشتیبانی می‌کند.

درایو 970 EVO Plus SSD که از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - کنترلر Elpis بهره می‌برد، فریمور متفاوتی دارد و بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که ظرفیت کش آن به جای ۴۲ گیگابایت SLS به ۱۱۵ گیگابایت SLS ارتقا یافته است. این تغییر اما موجب کاهش توان دستگاه شده و سرعت نوشتن اطلاعات را پایین آورده است.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران

توان مدل قبلی با نرخ ۱۷۵۰ مگابایت بر ثانیه شروع می‌شد و پس از رسیدن به نقطه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - ۴۰ گیگابایت به سرعت ۱۵۰۰ - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - مگابایت بر ثانیه می‌رسید. ولی مدل جدید علی‌رغم سرعت اولیه ۲۵۰۰ مگابایت بر ثانیه‌ای، پس از مدتی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - به سرعت ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه تقلیل می‌یابد. با این حساب، اگرچه اندازه حافظه کش SLS حدود - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - ۱۷۳ درصد بیشتر شده، اما توان نوشتن حافظه کش تا ۴۷ - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - درصد کاهش پیدا کرده است.

با این حال، بنچمارک‌ها تمام ماجرا نیستند و گفته شده که 970 EVO - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - Plus SSD در دنیای واقعی عملکرد بهتری داشته است. این دستگاه توانسته در هنگام آزمایش نوشتن یک - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - فایل تکی ۱۵۴ گیگابایتی بهتر از مدل قبلی عمل کند.

مشکل بعدی در تغییرات داخلی درایو SSD سامسونگ مربوط به بحث مدیریت گرماست. مدل جدید این دستگاه ۱۰ تا ۲۰ درجه گرم‌تر از مدل قبلی است. - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - 970 EVO Plus SSD قدیمی از شماره مدل MZVLB1T0HBLR استفاده می‌کرد ولی مدل جدید که به - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر بهشهر استان مازندران - Elpis مجهز شده است، دارای شماره مدل MZVL21T0HBLU است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone