🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28997.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شورای عالی انقلاب فرهنگی: اینکه میزبانی داده‌های ملی را در اختیار دیگران قرار دهیم حرام است

«سعیدرضا عاملی» عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین نشست فضای مجازی پاک از چالش های مدیریت این شبکه گفت و تاکید کرد که ایران باید به یک قدرت سایبری در جهان تبدیل شود. او ضمن ...

«سعیدرضا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - عاملی» عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین نشست فضای مجازی پاک از چالش های مدیریت این شبکه گفت و تاکید کرد که ایران باید به یک قدرت سایبری در جهان تبدیل شود. او ضمن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - ابراز تاسف نسبت به این موضوع که داده های ملی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - کشور درست صیانت نمی شود، اعلام کرد که اگر میزبانی این داده ها را به کشور دیگری اعطا کنیم کار حرامی انجام داده ایم.

عاملی با طرح سوال اینکه چگونه باید فضای مجازی را مدیریت کرد، آن را یک چالش سخت خواند چرا که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - به گفته او مدیریت فضایی که پیشران آن دیگران بودند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - امری چالشی محوسب می شود. عاملی باور دارد که باید با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - خلاقیت های جدید این فضا را مدیریت کرد:

«نهایت تلاش ما در تکنولوژی ساخت یک نمونه مشابه داخلی از تلگرام است.این موضوع درست نیست و ما نتوانستیم و توحید و موارد اسلامی را در فناوری پیاده سازی کنیم.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شبکه ملی اطلاعات را یک بستر برای ایجاد مسئولیت داده های ملی کشور دانست و اعلام کرد که اگر میزبانی داده ملی به دیگران بدهیم کار حرامی انجام داده ایم.
عاملی با با اشاره به خاص بودن مردم و رفتار ایرانیان، جامعه ایرانی را یک جامعه با علایق و سلایق و کردار پیچیده خواند که باید فناوری را برای آنها تسهیل کرد:

«اینکه فکر کنیم با فناوری هم مانند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - دستگاه فکس و یا ویدئو که در زمان عرضه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - اولیه با مخالفت های بسیاری روبرو بودند، برخورد می شود یک تصور اشتباه و غلط است؛ الان در مرحله ای هستیم که نمی توان فضای مجازی را نادیده گرفت.»

عاملی باور دارد که فضای مجازی قدرتمند از فضای حقیقی شده و همه عرصه های زندگی ما را فرا گرفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - است. به گفته او فناوری صرفا یک ابزار فیزیکی نیست و باید در برابر آن هوشمندانه برخورد کنیم.

هفتاد درصد آمریکایی‌ها معتقدند که باید در اینترنت سانسور ایجاد شود و این موضوع یک خواسته جهانی است: «اینترنت حتما نیاز به سانسور دارد و نمی‌توان آن را کاملا باز گذاشت تا مفاسد در دست مردم بیفتد.»

وی با اشاره - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - به اینکه اینترنت امکان دو تکه شدن را دارد، افزود:

«چین توانسته است اینترنتی را که همه فکر می‌کردند متعلق به آمریکا است دو تکه کند. هم اکنون شاهدیم که در چین استفاده از گوگل به یک درصد نیز نمی‌رسد و این در حالی است که در اروپا ۹۵ درصد و در آمریکا ۸۷ درصد از کاربران از گوگل استفاده می‌کنند.»

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان

او یکی از راهکارها را تبدیل شدن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - به قدرت سایبری جهان بر تراز قدرت‌های جهانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - «از سوی دیگر باید ایدئولوژی فناوری‌های جدید را بر مبنای منطق اسلامی ایجاد کنیم. ما هر چه درست کردیم در نهایت تقلیدی از برنامه‌های خارجی بوده و نتوانستیم توحید و مبانی اسلام را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - وارد رسانه‌های اجتماعی کنیم.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از راهکارهایی که می‌توانیم به فناوری برتر تبدیل شویم، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - منطق مقررات گذاری و قانونگذاری است گفت: «ما باید در این فضا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر مریوان استان کردستان - قانون و مقررات منطقی داشته باشیم و در غیر این صورت شاهد آشوب در این فضا خواهیم بود.به عنوان عضو شورای عالی فضای مجازی از زمانی که تلگرام فیلتر شده است حتی از هاتگرام نیز استفاده نکرده‌ام.»

عاملی، شبکه ملی اطلاعات را بستری برای ایجاد مصونیت برای داده‌های ملی عنوان کرد و افزود: این شبکه باید به نحوی فعال باشد که اگر تحریم شدیم بانک‌ها و سیستم دسترسی کار کنند. «اینکه میزبانی داده‌های ملی را در اختیار دیگران قرار دهیم حرام است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر افرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
دوستان سایت ***** مایکروفر آریستون MWA 424 AX شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone