🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11164.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی در سکوت خبری از EMUI 12 رونمایی کرد

هواوی در یک سال گذشته روی توسعه هارمونی اواس تمرکز داشته و دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را به این سیستم عامل آپدیت کرده است. اما چنین مسئله‌ای موجب نشده است تا هواوی EMUI را هم فراموش ...

هواوی در یک سال گذشته روی توسعه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - هارمونی اواس تمرکز داشته و دستگاه‌های قدیمی‌تر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - خود را به این سیستم عامل آپدیت کرده است. اما چنین مسئله‌ای موجب نشده است تا هواوی EMUI را هم فراموش کند و به تازگی نسخه جدیدی از آن را معرفی کرده است.

EMUI 12 از رابط کاربری جدیدی بهره می‌برد و امکانات بیشتری برای شخصی‌سازی آن در دسترس کاربران قرار دارد. انتشار نسخه جدیدی از پوسته سفارشی هواوی نشان می‌دهد که این شرکت، کاربران خود در خارج از خاک چین را هم فراموش نکرده است. 

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان

رابط کاربری در EMUI 12 نسبت به گذشته ساده‌تر است و حالت مینیمال دارد. در طراحی آن از سه رنگ اصلی سفید، سیاه و آبی استفاده شده و هواوی از اجسام کیهانی در طراحی انیمیشن‌ها الهام گرفته است. کاربران اکنون برای شخصی‌سازی فونت‌ها گزینه‌های بیشتری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - در اختیار دارند و می‌توانند نحوه نمایش متون را به حالت دلخواه خود نزدیک‌تر کنند. 

قابلیت جدیدی در EMUI به کاربران اجازه می‌دهد که در هرجای سیستم عامل، به سرعت با یک حرکت لمسی به کنترل پنل دسترسی داشته باشند تا بتوانند تنظیمات بلوتوث، وای فای و میانبرها را مدیریت کنند. +Device ویژگی جدید دیگری است که به همگام‌سازی و اشتراک داده میان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - دستگاه‌های مختلف هواوی کمک می‌کند. افراد می‌توانند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - با لمس آیکن میت پد، به صورت مولتی اسکرین اقدام به کنترل مواردی مانند پیام‌ها، تماس‌ها و دسترسی به حافظه موبایل خود در تبلت کنند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان

نسخه جدید اپلیکیشن تماس تصویری MeeTime این امکان را فراهم کرده است که کاربر بتواند در حین تماس به هواوی ویژن منتقل شود. هواوی ادعا دارد که عملکرد EMUI 12 مانند نمایش صفحات وب سریع است و اسکرول میان اپ‌ها از عملکرد از بازخورد بدون تاخیری برخوردار است. همچنین در استفاده بلند مدت، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - زمان پاسخ و اجرای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زنجان استان زنجان - اپلیکیشن‌ها با کندی مواجه نخواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی پذیرای نسخه جدید پوسته سفارشی اندروید هواوی خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر مرکز شما آیا طرفای شهرک کارمندان زنجان تعمیر لباسشویی اسنوا انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک کارمندان شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر ماهپری نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب آیا دور و بر شهرک کارمندان زنجان لباسشویی اسنوا S4-0262 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک کارمندان شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone