🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10711.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا پیکسل ۶ می‌تواند اولین رقابت جدی گوگل با آیفون اپل را رقم بزند؟

گوگل چند روز پرچمدارهای بعدی‌اش را با نام پیکسل ۶ به نمایش گذاشت، گوشی‌هایی که برخلاف نسل‌های قبلی‌شان به پردازنده اختصاصی مجهز می‌شوند. گوگل این محصولاتش را با تراشه تنسور روانه بازار می‌کند. همین چیپ ...

گوگل چند روز پرچمدارهای بعدی‌اش را با نام پیکسل ۶ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - به نمایش گذاشت، گوشی‌هایی که برخلاف نسل‌های قبلی‌شان به پردازنده اختصاصی مجهز می‌شوند. گوگل این محصولاتش را با تراشه تنسور روانه بازار می‌کند. همین چیپ و البته قابلیت‌های دیگر نشان می‌دهند که گوگل در مسیر درستی قرار دارد و شاید بتواند بالاخره رقیبی شایسته آیفون‌ها و دیگر پرچمدارهای اندرویدی روانه بازار کند.

قبل از هرچیزی باید بگوییم احتمال اینکه پیکسل ۶ در بازار بتواند آیفون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - یا حتی پرچمدارهای سامسونگ را شکست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - دهد، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - کم است اما این موضوع به معنای آن نیست که نمی‌تواند چنین محصولاتی را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - به چالش بکشد و البته نسل‌های بعدی‌اش برای آن‌ها تبدیل به تهدیدی بزرگ شوند. به نظر می‌رسد گوگل در مسیر درستی قرار گرفته و می‌خواهد همان کاری را انجام دهد که اپل سال‌هاست مشغول انجام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - دادنش است. اگرچه گوگل در سال‌های اخیر پشتیبانی نرم افزاری مناسبی از دستگاه‌های پیکسل داشته و البته پرچمدارهای اندرویدی برندهای دیگر هم نسبت به گذشته آپدیت‌های بیشتری دریافت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - می‌کنند، اما همچنان هماهنگی بالایی میان سخت افزار و نرم افزار حداقل به اندازه آیفون در گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد.

با معرفی پیکسل ۶ شاید گوگل بتواند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - کمی در بازار آیفون‌های اپل اختلال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - ایجاد کند و بتواند طرفداران این گوشی‌ها را جذب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - کند، اما چرا احتمال چنین موضوعی وجود دارد؟ در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - ادامه نگاهی به دلایل آن خواهیم داشت.

هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری مشابه آیفون

یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران آیفون حاضر به تغییر پلتفرم‌شان نیستند، هماهنگی بالای سخت افزار و نرم افزار آیفون‌هاست. اپل به گونه‌ای قابلیت‌های iOS را بهینه‌سازی کرده که بهترین عملکرد را روی سخت‌افزارهای این کمپانی از خودشان نشان می‌دهند. کوپترتینویی‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - در کنار توسعه iOS، چیپ مورد استفاده در آیفون‌ها را هم طراحی می‌کنند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - و در طراحی برخی قطعات دیگر هم نقش دارند. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - به همین دلیل آیفون‌ها برای سال‌های طولانی پشتیبانی می‌شوند و عملکرد مناسب‌شان را هم حفظ می‌کنند.

گوگل هم حالا در چنین مسیری قرار دارد. این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - اولین باری نیست - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - که این غول جستجوی اینترنتی از سخت افزار اختصاصی در پیکسل‌ها استفاده می‌کند. برای مثال تراشه Pixel Visual Core به پردازش تصاویر در پیکسل ۲ و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - ۳ کمک می‌کند و در پیکسل ۴ هم از Neural Core استفاده شده. علاوه بر این، پیکسل ۴ به رادار Soli گوگل برای پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - از ژست‌های بدون نیاز به لمس هم مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس

با این وجود، گوگل کنترل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - چندانی روی سخت افزار ندارد. این کمپانی هم مانند اکثر تولیدکنندگان اندرویدی برای پیکسل‌ها به شرکت‌ دیگری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - وابسته است: کوالکام. با تمام تلاش‌ها، گوگل تنها روی نرم افزار کنترل دارد و برای مثال می‌تواند برای مدت زیادی برای پیکسل‌ها آپدیت منتشر کند یا اینکه روی قابلیت‌های نرم افزاری اختصاصی کار کند.

اما موضوع درباره پیکسل ۶ فرق می‌کند، چرا که گوگل برای اولین بار از یک چیپست اختصاصی به نام تنسور در آن استفاده خواهد کرد. همین تراشه به گوگل اجازه می‌دهد هماهنگی بیشتری میان نرم افزار و سخت افزاری ایجاد کند و البته عملکرد، امنیت و قابلیت‌های مبتنی بر CPU مانند تشخیص - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - صدا را هم بهبود دهد.

اگرچه گوگل - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - یکسان با اپل روی سخت افزار پیکسل کنترل نخواهد داشت، اما در مسیر درستی قرار می‌گیرد و می‌تواند در آینده با طراحی بیشتر قطعات گوشی‌هایش، رقابت را با آیفون‌ها شدیدتر کند.

مشخصات فنی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - قدرتمند سری پیکسل ۶

گوگل در سال‌های اخیر چندین نسل از پیکسل را روانه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - بازار کرده، اما این محصولات آنطور که باید از نظر مشخصات فنی قادر به رقابت با بهترین‌های بازار نبودند. اگرچه تقریبا می‌توان گفت از نظر قیمت پیکسل‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - ارزش خرید بالاتری نسبت به برخی پرچمدارهای اندرویدی و آیفون‌ها داشتند، اما نمی‌توانستید ادعا کنید که بهترین گوشی اندرویدی را خریده‌اید.

در حالی که هنوز اطلاع دقیقی از قدرت تنسور نداریم و حتی نمی‌دانیم با چه پیکربندی CPU و GPU از راه می‌رسد، اما انتظار می‌رود عملکردش مشابه اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ باشد. اما همه چیز به تراشه خلاصه نمی‌شود. گوگل برای پیکسل ۶ پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند، قابلیتی که انتظار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - داریم در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس ببینیم، البته تقریبا دو سالی می‌شود که اکثر پرچمدارهای اندرویدی چنین قابلیتی دارند. علاوه بر این ویژگی، با دوربین - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - سه‌گانه جدیدی هم روبه‌رو می‌شویم و از نظر میزان رم و حافظه داخلی هم نباید اختلافی بین پیکسل‌های جدید و پرچمدارهای بازار وجود داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس

در ادامه به یک موضوع مهم می‌رسیم یعنی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - طراحی. باید قبول کنید که پیکسل‌های گوگل از نظر طراحی در سال‌های اخیر قادر به رقابت با آیفون یا پرچمدارهای اندرویدی مطرح نبوده‌اند. اما پیکسل ۶ با نسل‌های قبلی‌اش فرق می‌کند و برخلاف پیکسل ۴، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - طراحی مشابه پرچمدارهای بازار دارد. بدنه با کیفیت به همراه بدنه دو رنگ و همچنین بخش جداگانه‌ای برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - دوربین، می‌تواند کاربران زیادی را جذب کند، البته نسبت به نسل‌های قبلی پیکسل.

طراحی و زیبایی یک بحث سلیقه‌ای است، اما انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - افرادی که بخاطر طراحی هیچ علاقه‌ای به نسل‌های قبلی پیکسل نداشتند، خرید پیکسل ۶ را مدنظر قرار دهند و از همان ابتدا از خریدش صرفنظر نکنند.

بازاریابی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - و فروشگاه فیزیکی گوگل

اپل سالانه هزینه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - زیادی به بازاریابی محصولاتش اختصاص می‌دهد، کاری که گوگل در سال‌های اخیر برای دستگاه‌های پیکسل توجه چندانی به آن نکرده که شاید یکی از دلایلش، عدم عرضه دستگاهی در اندازه پرچمدارهای مطرح اندرویدی یا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - آیفون‌ها باشد. اگر منصف باشیم، نسل‌های گذشته پیکسل گوشی‌های مناسبی بودند که دوربین بسیار باکیفیتی داشتند، اما نمی‌توانستند خریداران سری گلکسی S یا آیفون‌ها را متقاعد به تغییر برند کنند.

حالا گوگل با پیکسل ۶ می‌خواهد بازار چنین محصولاتی را هدف قرار دهد و به همین دلیل هزینه بازاریابی‌اش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - را افزایش می‌دهد. علاوه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - بر این، گوگل حالا فروشگاه اختصاصی فیزیکی برای محصولات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - سخت افزاری‌اش هم دارد و برای فروش پیکسل ۶ دیگر وابستگی کامل به فروشگاه‌های دیگر ندارد، هرچند گوگل برای رسیدن به آمار فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان راه بسیار بسیار طولانی در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - پیش دارد. شاید گوگل با افزایش شمار فروشگاه‌هایش بتواند حضور پررنگی‌تر در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - بازار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - داشته باشد و بهتر با شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - دیگر رقابت کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس

گوشی‌های سری پیکسل ۶ در پاییز پیش رو وارد بازار می‌شوند و باید منتظر انتشار مشخصات کامل آن‌ها در همان تاریخ باشیم. با این حال طبق مواردی که تا به امروز از پرچمدارهای آینده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - گوگل منتشر شده، به نظر می‌رسد این کمپانی در مسیر درستی قرار دارد، هرچند شاید پس از عرضه پیکسل‌های جدید نظرمان عوض شود.

نظر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - شما درباره گوشی‌های سری پیکسل ۶ چیست؟ آیا گوگل می‌تواند با این گوشی‌ها حضور پررنگ‌تری در بازار داشته یا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - مهم‌تر اینکه با پرچمدارهای سامسونگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر آباده استان فارس - و آیفون‌ها رقابت کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone