🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11217.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وضعیت تولید سامسونگ در ویتنام بخاطر افزایش مبتلایان به کرونا وخیم‌تر می‌شود

شهر «هوشی مین» پایتخت سابق ویتنام به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا قرار است مجددا وارد شرایط قرنطینه جدیدی شود. تعطیلی سراسری می‌تواند خسارت‌های مالی جبران ناپذیری را برای سامسونگ به دنبال داشته باشد ...

شهر «هوشی مین» پایتخت سابق ویتنام به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا قرار است مجددا وارد شرایط - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - قرنطینه جدیدی شود. تعطیلی سراسری می‌تواند خسارت‌های مالی جبران ناپذیری را برای سامسونگ به دنبال داشته باشد و به تولید کارخانه صدمه وارد کند.

شرایط قرنطینه و مشکلات کارگران کارخانه ویتنام سامسونگ برای حضور در محل کار، ضربه بزرگی به تولید این شرکت وارد می‌کند.

کارخانه سامسونگ در ویتنام که در پارک Hi-Tech سایگون - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - واقع شده است، تلویزیون‌های هوشمند و سایر لوازم خانگی تولید می‌کند. در این کارخانه بیش از ۷۰۰۰ نفر نیروی انسانی مشغول فعالیت هستند و محصولات آن به بازارهای مختلفی از جمله ایالات متحده، اروپا و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - آسیای جنوب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - شرقی عرضه می‌شود. در شرایط قرنطینه، این کارخانه با مشکلات بسیاری روبرو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان

تا پیش از این سامسونگ با اسکان کارگران در محل کارخانه یا خوابگاه‌های اطراف آن توانسته بود تا حدی با شرایط قرنطینه و محدودیت‌ها کنار بیاید. اما در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - همین شرایط نیز این کارخانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی تنها با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت خود کار می‌کرد.

با هر روز تعطیلی‌ کارخانه، سامسونگ ده‌ها میلیون دلار ضرر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌کند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - با مقامات ویتنام در مورد این مشکلات مذاکره کند. علاوه بر مشکلات مربوط به شرایط قرنطینه کرونا، شرکت‌هایی همچون سامسونگ با مشکلات دیگری از جمله - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر لاهیجان استان گیلان - کمبود جهانی تراشه نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. تعطیلی سراسری در ویتنام و شرایط قرنطینه جدید می‌تواند روزهای سختی را برای تولید کارخانه سامسونگ در این منطقه ایجاد کند.  

البته گفتنی است این مشکلات تولید در حال حاضر وضعیت تولید گوشی‌های هوشمند سامسونگ را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و از این زاویه سامسونگ با مشکلی روبرو نخواهد بود. به علاوه سامسونگ کارخانه‌هایی در سایر کشورها از جمله هند دارد که در صورت بروز مشکل جدی در ویتنام می‌تواند کسری تولید را از طریق آنها تا حدی مرتفع کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone