🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15635.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اکسپریا ۵ مارک ۳ معرفی شد: دوربین سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی با لنز متغیر تله‌فوتو

سونی امروز در کنار اکسپریا ۱ مارک ۳ از تلفن هوشمندی به نام اکسپریا ۵ مارک ۳ رونمایی کرد. این محصول قرار است در مسیر بازتعریف برند اکسپریا به کمک سونی بیاید و قابلیت‌های زیادی ...

سونی امروز در کنار اکسپریا ۱ مارک ۳ از تلفن هوشمندی به نام اکسپریا ۵ مارک ۳ رونمایی کرد. این محصول قرار است در مسیر بازتعریف برند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - اکسپریا به کمک سونی بیاید و قابلیت‌های زیادی را در بخش دوربین ارائه می‌کند که شاید مهم‌ترین آن‌ها لنز تله‌فوتوی متغیر با سنسور فوکوس خودکار دوگانه باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۳ یا 5 III از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و از 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی دوربین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - سه‌گانه‌ای دارد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - که شامل سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 (برای فوق عریض)، دیافراگم f/1.7 (برای عریض) و f/2.3 (برای تله‌فوتو) است ولی لنز تله‌فوتو می‌تواند دیافراگم خود را به f/2.8 برساند. این قابلیت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - از طریق طراحی تاخورده‌ لنز پریسکوپی در اختیار اکسپریا ۵ مارک ۳ قرار گرفته. اکسپریا لنز را به‌صورت فیزیکی تکان می‌دهد تا فاصله‌های کانونی مختلف را به دست آورد. لنزهای اصلی و تله‌فوتوی این گوشی از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

ایده سونی این است که عکاسان معمولا از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - فواصل کانونی استاندارد استفاده می‌کنند، اما اگر زمانی بخواهند زوم بیشتری داشته باشند یا از زوم‌های میانه برخوردار شوند، اکسپریا ۵ مارک ۳ زوم دیجیتال را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - کار می‌گیرد. این موبایل نمایشگری ۶.۱ اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد. اکسپریا ۵ جدید از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. سونی این دستگاه را با پشتیبانی از صدای 3D Reality و با اندروید ۱۱ به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - بازار می‌فرستد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

این غول ژاپنی تاکید خاصی روی نرم‌افزار اکسپریا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - 5 III دارد. سونی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - برخلاف اپل، گوگل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - و سامسونگ به جای عکاسی محاسباتی بر قابلیت‌های فنی نرم‌افزار این گوشی تاکید می‌کند که حالا با اپلیکیشن دوربین حرفه‌ای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - این شرکت یکپارچه شده. سونی مدعی عملکرد بهتر نرم‌افزار آن‌ها در محیط‌های کم‌نور است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - و البته به‌طور ویژه به قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار و سرعت تصویربرداری اشاره دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

دامنه نوردهی/فوکوس اکسپریا ۵ مارک ۳ بین ۲۰ تا ۶۰ فریم بر ثانیه است. این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - دستگاه قابلیت فوکوس خودکار با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - ردیابی آنی چشم هم دارد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - سونی فعلا چیزی درباره قیمت نسل جدید اکسپریا ۵ نگفته اما مدل قبلی این گوشی با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار روانه بازار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone