تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35322.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپ استور اپل ۱۰ ساله شد؛ ۱۷۰ میلیارد دانلود از ۲۰۱۰ تا اکنون

در یک دهه گذشته بالغ بر ۱۷۰ میلیارد دانلود از طریق اپ استور انجام شده که این میزان نیز ۱۳۰ میلیارد دلار را عاید اپل کرده است. این اطلاعات را صبح امروز شرکت App Annie به ...

در یک دهه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گذشته بالغ بر ۱۷۰ میلیارد دانلود از طریق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپ استور انجام شده که این میزان نیز ۱۳۰ میلیارد دلار را عاید اپل کرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است. این اطلاعات را صبح امروز شرکت App Annie به مناسبت دهمین سال تاسیس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپ استور منتشر کرد.

اپ استور در تاریخ ۱۰ جولای سال ۲۰۰۸ میلادی با تنها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۵۰۰ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن کار خود را آغاز کرد و از آنجایی که شرکت تحقیقاتی App Annie از سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرده اطلاعات ارائه شده از سوی آن زیاد هم کامل نیست و اعداد و ارقام ارائه شده به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مراتب بیشتری از چیزی است که در این گزارش می بینید.

این گزارش در واقع تصویری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از رشد ادامه دار اپ استور در طی سالیان را نشان می دهد و خاطرنشان می کند که رشد درآمدهای این فروشگاه نرم افزاری از میزان دانلودهایش نیز فراتر رفته و بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوبرابر شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نمودار سمت راست: میزان هزینه صرف شده در اب استور توسط کاربران نمودار سمت چپ: تعداد دانلودهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته در اپ استور

اپ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استور iOS هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اکنون ۳۰ درصد از سهم دانلود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جهانی را در اختیار دارد اما ۶۶ درصد از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هزینه های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صرف شده توسط کاربران را به خود اختصاص - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده است.

با این حال اما نمی توان گفت که این تصویری کامل از iOS در مقایسه با اندروید است چراکه گوگل پلی در چین قابل دسترس نیست. لذا دیتای ارائه شده توسط App Annie کامل نیست چراکه اپ های اندرویدی شخص ثالث در چین را به حساب نیاورده.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
سمت چپ: سهم iOS از هزینه های صرف شده توسط کاربران برای اپ های آن
سمت راست: سهم iOs از میزان دانلود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپ در سطح جهانی

این روزها چین نقشی تعیین کننده در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مقیاس فعالیت یک شرکت ایفا می کند و گزارش App Annie از درآمدهای اپ استور اپل نیز این موضوع را به خوبی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اثبات می کند. در واقع ۶۰ درصد از مبالغ صرف شده توسط کاربران از منطقه آسیا پسیفیک به دست می آید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
سهم هزینه های صرف شده در iOS و شمار دانلودهای صورت گرفته در آن برحسب منطقه طوسی: اروپا، خاورمیانه و آفریقا سبز: آسیا و پسیفیک آبی: آمریکا

بنابراین وقتی نگاهی به گذشته اپ استور (از زمان شکل گیری) می اندازیم متوجه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می شویم که ایالات متحده آمریکا صدرنشین جدول بوده است. البته چین در اندک زمانی اختلاف خود با آمریکا را از میان برداشته با این حال هنوز هم از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نظر میزان دانلود آمریکا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با ۴۰.۱ میلیارد در مقام نخست قرار دارد و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پس از آن چین با ۳۹.۹ میلیارد دانلود جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده. با در نظر داشتن همین مساله میزان مبالغ صرف شده در اپ استور توسط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران آمریکایی و چینی به ترتیب برابر با ۳۶ و ۲۷.۷ میلیارد دلار عنوان شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
راست: مهم ترین بازارها برحسب میزان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هزینه صرف شده از آغاز تا اکنون چپ: مهم ترین بازارها برحسب میزان دانلود از آغاز تا اکنون

طبق این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گزارش کاربران آیفون استفاده بسیار زیادی هم از اپلیکیشن ها دارند. در تعدادی از بازارها کاربران بالغ بر ۱۰۰ یا حتی بیشتر اپلیکیشن را روی موبایل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های خود به صورت نصب شده دارند که از آن جمله می توان به استرالیا، هند، چین، آلمان، برزیل، ژاپن، کره جنوبی، اندونزی و فرانسه اشاره نمود. آمریکا، انگلستان و مکزیک نیز به ترتیب با متوسط ۹۶، ۹۰ و ۸۹ اپ نصب شده در ماه در سال ۲۰۱۷ در جایگاه های بعدی قرار دارند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
متوسط تعداد اپ های نصب شده روی آیفون ها در سال ۲۰۱۷

در این گزارش همچنین به تاثیر بازی ها در افزایش درآمدهای اپ استور اشاره شده که حدودا ۳۱ درصد کل دانلودهای سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده اند اما ۷۵ درصد کل درآمدهای این فروشگاه مجازی از محل آنها به دست آمده. لازم به ذکر است که منطقه آسیا پسیفیک نقشی کلیدی را در این درآمدها بازی می کند و ۳.۴ میلیارد دانلود بازی در سال گذشته در این نواحی رخ داده که مجموعا ۱۹.۳ میلیارد دلار را به جیب اپل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روانه کرده.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اپ های اشتراکی در اپ استور هم بخش قابل توجهی از درآمدهای این فروشگاه مجازی در سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دادند؛ طبق گزارش App Annie این رقم برابر با ۱۰.۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ میلادی بوده است که بیشتر از محل اپ های استریم محتوا نظیر نتفلیکس حاصل شده.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
هزینه جهانی صرف شده در اپ استور برای خرید اپ به غیر از بازی ها

اپل پیش بینی کرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که درآمدهای اپ استور به لطف افزایش شمار کاربران اشتراکی آن رشدی ۸۰ درصدی را تا سال ۲۰۲۰ تجربه نماید و به رقم ۷۵.۷ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برسد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

و با وجود آنکه امروز اپ استور بالغ بر ۲ میلیون اپلیکیشن را میزبانی می کند تاکنون بیشتر از ۴.۵ اپلیکیشن از طریق آن در اختیار کاربران قرار داده شده است که به تدریج توسط اپل یا توسعه دهندگان حذف شده اند و به همین خاطر است که تعداد اپ های موجود در اپ استور کمتر از رقم ۴.۵ میلیون ذکر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آنیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان سایت ***** یخچال جی پلاس K717 Gplus شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone