🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11162.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

همکاری «کدومو» و «فیلیمو» در راستای معرفی آثار مناسب کودکان به خانواده‌ها آغاز شد

پلتفرم فیلیمو با همکاری سایت کدومو اقدام به کارشناسی آثار منتشر شده در راستای کمک به خانواده‌ها کرده است. هدف از این طرح، شناسایی محتوای مناسب برای کودکان و معرفی آن به خانواده‌ها است. به ...

پلتفرم فیلیمو با همکاری سایت کدومو اقدام به کارشناسی آثار منتشر شده در راستای کمک به خانواده‌ها کرده است. هدف از این طرح، شناسایی محتوای مناسب برای کودکان و معرفی آن به خانواده‌ها است.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در راستای کمک به خانواده‌ها برای تماشای محتوای مناسب کودکان، فیلیمو در یک همکاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - مشترک با سایت تحلیل داده «کدومو» اقدام به نمایش آثار نمایشی و انیمیشن‌هایی کرده است که با نظر کارشناسی تلاش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - می‌کند والدین را در تماشای محصولات برای کودکان کمک کند.

این اقدام در جهت کمک به والدین است تا بتوانند آثار مناسب با سن کودکانشان را برای آن‌ها به نمایش بگذارند. موضوعی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - که دغدغه همیشگی والدین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - بوده تا در مسیر رشد و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - تربیت فرزندان خود بتوانند مناسب‌ترین محتواها را برای کودکان‌شان به نمایش بگذارند.

کدومو هر ماه ده‌ها محصول فیلیمو را کارشناسی کرده تا پیشنهادهای خود را درباره هر محصول در قالب نظرهایی از جمله «آنچه لازم است والدین بدانند»، «با کودکان خود صحبت کنید درباره» و «ماجرای انیمیشن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - یا فیلم» به پدرها و مادرها ارائه کند.

«ترابل»، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - «ریو ۲»، «مولانگ»، «توربو»، «بارباپاپا»، «پت و مت»، «پنگوئن‌های ماداگاسکار»، «دره مومین»، «ابی هچر»، «اسپریت سوارکار»، «اسب آزاد»، «لئو و تیگ»، «النا از آوالور»، «انیشتین‌های کوچک»، «حسنا کوچولو»، «کریسمس با پاکساز»، «سید پسر دانشمند»، «فصل موج»، «سواری۲»، «کوری کارسون در هالووین»، «ماجراهای پدینگتون» و «ماشین‌ها۳» بخشی از عناوین انیمیشن‌هایی است که در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - همکاری مشترک بین کدومو و فیلیمو منتشر شده است.

لازم به ذکر است در کدومو، جمعی بزرگ از مادران و پدرها، مربیان، اساتید و کارشناسان گرد هم آمده‌اند. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سقز استان کردستان - این جمع بر مبنای پژوهش‌ها به موضوع تربیت رسانه‌ای کودک و نوجوان مشغول و همواره در حال گسترش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone