🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28186.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اجبار کارگران چینی به پوشیدن ردیاب GPS جنجالی شد

چین که تا پیش از این با پیاده سازی ده ها هزار دوربین و عینک هوشمند تشخیص چهره در اماکن عمومی، لباس های ردیاب برای دانش آموزان و غیره شهروندان را در هر لحظه زیر ...

چین که تا پیش از این با پیاده سازی ده ها هزار دوربین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - و عینک هوشمند تشخیص چهره در اماکن عمومی، لباس های ردیاب برای دانش آموزان و غیره شهروندان را در هر لحظه زیر نظر قرار می داد، حالا کارگران را بیشتر زیر ذره بین برده است.

ردیاب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - کارگران را به پرسه زدن بی هدف وادار کرده است

یک کمپانی چینی به نام Nanjing West River در استان «جیانگ‌سو» کارگران خدماتی شهرداری را وادار به پوشیدن مچ بندهای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - مجهز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - به ردیاب GPS کرده است. این مچ بندها نه تنها امکان نظارت زنده بر کارگران و مکان آنها را فراهم می کند، بلکه در صورت توقف فرد برای بیش از ۲۰ دقیقه به آنها هشدار می دهند که به سرکار برگردند. تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران

داده های خروجی مچ  بندها به مرکز کنترلی ارسال می شود که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - در آن مکان و حرکات همه کارگران روی یک نمایشگر وسیع به تصویر کشیده می شود. به گفته یکی از کارگران که نخواسته نامش فاش شود، این سیاست باعث شده حتی در صورت نبود هیچ کاری برای انجام، کارگر ناچار به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - پرسه زدن بی هدف باشد.

Nanjing West River هدف از پیاده سازی این مچ بندها را افزایش کارایی و بهره وری کارکنان و کاهش هزینه های نظارتی اعلام کرده است. هرچند این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - شرکت پس از واکنش های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - منفی دیگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - شهروندان گزینه هشدار را غیر فعال کرده اما کماکان به استفاده از مچ و رهگیری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - کارگران ادامه می دهد.

اینکه استفاده از ردیاب GPS نقض حریم خصوصی است یا خیر بحث های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - زیادی به راه انداخته اما معضلات چینی ها به همینجا ختم نمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - شود. کارفرماها در این کشور به استفاده از ابزارهای فناوری متنوعی برای نظارت بر کارکنان روی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - آورده اند؛ علاوه بر این دولت هم به ترویج برنامه هایی برای نظارت زنده بر رفتار شهروندان روی آورده که شامل استفاده از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - دوربین های هوشمند تشخیص - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زیراب استان مازندران - چهره، استفاده از یونیفورم های مجهز به رهیاب برای دانش آموزان و رتبه بندی شهروندان می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone