🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17483.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از ابزار متن باز OneFuzz برای شناسایی باگ‌ها رونمایی کرد

مایکروسافت از ابزار منبع باز جدیدی به نام Project OneFuzz تحت پروانه MIT رونمایی کرد. این ابزار جانشین سرویس Security Risk Detection Service می‌شود و مایکروسافت از آن به عنوان پلتفرم منبع باز فازینگ برای ...

مایکروسافت از ابزار منبع باز جدیدی به نام Project OneFuzz تحت پروانه MIT رونمایی کرد. این ابزار جانشین سرویس Security Risk Detection - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - Service می‌شود و مایکروسافت از آن به عنوان پلتفرم منبع باز فازینگ برای اژور یاد کرده است.

آزمون فاز یا فازینگ (Fuzzing) به حذف باگ‌های امنیتی قابل سواستفاده در یک فرآیند تست دقیق گفته می‌شود که در طی آن نرم افزار با سیلی از داده‌های تصادفی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. فازینگ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - فرآیندی سودمند اما اجرای آن غالباً پیچیده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس

Project OneFuzz می‌خواهد با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - استفاده از پیشرفت‌هایی که اخیراً در پروژه LLVM صورت گرفته، آزمون فاز را برای توسعه دهندگان آسان‌تر و به فرآیندی ادامه‌دار تبدیل کند. این ابزار توسط - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - تیم‌های مایکروسافت برای ارتقا امنیت ویندوز، مرورگر اج و دیگر محصولات نرم افزاری این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Project OneFuzz از چند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - روز دیگر از طریق گیت‌هاب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - تیم‌های مختلف مایکروسافت به مرور زمان این ابزار را بروزرسانی خواهند کرد و قابلیت‌های آن را گسترش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - خواهند داد و برای این کار از نظرات و تجربیات جامعه اوپن سورس استفاده می‌کنند. برای آشنایی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - با تمام قابلیت‌های این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نی ریز استان فارس - ابزار می‌توانید مقاله مایکروسافت را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone