🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18111.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسل آینده مدارهای الکترونیکی با عایق اینترکانکت از راه می‌رسند

کاهش اندازه اینترکانکت یا نوارهای فلزی که بخش‌های مختلف چیپ را بهم متصل می‌کنند، برای کوچک کردن مدارهای الکترونیکی اهمیت بالایی دارد و اخیرا محققان به موفقیت بزرگی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند. تلاش‌های ...

کاهش اندازه اینترکانکت یا نوارهای فلزی که بخش‌های مختلف چیپ را بهم متصل می‌کنند، برای کوچک کردن مدارهای الکترونیکی اهمیت بالایی دارد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - اخیرا محققان به موفقیت بزرگی در این زمینه دست پیدا کرده‌اند.

تلاش‌های محققان روی توسعه موادی متمرکز شده که دارای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - خاصیت بالایی برای جداسازی این سیم‌ها از یکدیگر داشته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - باشند. این مواد باید به عنوان یک مانع در برابر انتقال این فلزات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - به داخل نیمه‌هادی عمل کنند و از نظر حرارتی، شیمیایی و مکانیکی پایدار باشند.

در حالی که در سال‌های اخیر چندین پژوهش به مواد مناسبی دست پیدا کرده‌اند، به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - علت خواص مکانیکی نامناسب یا پایداری کم شیمیایی به صورت موفقیت آمیز با اینترکانکت ادغام نشده‌اند.

حالا محققان «Graphene Flagship» در موسسه «ICN2» در اسپانیا، دانشگاه «کمبریج» بریتانیا، «موسسه ملی علم و فناوری اولسان» (UNIST) و موسسه فناوری پیشرفته سامسونگ در کره جنوبی فیلم‌های فوق نازک از «آمورف نیترید بور» (a-BN) با خواص دی‌الکتریک بسیار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - پایین و ولتاژ شکست بالا را آماده و مورد پژوهش قرار داده‌اند.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان

این ماده جدید می‌تواند تبدیل به یک گزینه مناسب برای عایق اینترکانکت در نسل آینده مدارهای الکترونیکی شود. طبق گفته محققان، آمورف نیترید بور یک کاندیدای عالی برای وسایل الکترونیکی پرقدرت محسوب می‌شود:

«نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که آمورف نیترید بور خاصیت دی‌الکتریکی پایینی برای الکترونیک‌های با قدرت بالا دارد.»

بر اساس این مقاله که در ژورنال «Nature» به چاپ رسیده، لایه‌های ترکیبی آمورف نیترید بور با ضخامت ۳ نانومتر از یک زیرلایه سیلیکونی جفت شده با رسوب بخار پلاسما - - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - شیمیایی استفاده کرده‌اند. نتایج حاکی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - از ثابت دی‌الکتریکی بسیار پایین، بسیار نزدیک به ۱ این ماده بوده‌اند.

محققان در آزمایش‌های خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - در شرایط دشوار به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - این موضوع پی برده‌اند که این ماده می‌تواند از انتقال اتم‌ها از اینترکانکت به عایق جلوگیری کند. این ویژگی‌ها به همراه ولتاژ شکست بالا، a-BN را تبدیل به یک گزینه کارآمد برای کاربردهای الکترونیکی می‌کند. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر نیشابور استان خراسان - انتظار می‌رود با تحقیقات بیشتر درباره این ماده، شاهد پیشرفت‌های شگرفی در دنیای الکترونیک باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone