🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18108.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

طراحی گوشی تاشو آینده هواوی احتمالا شبیه گلکسی زد فولد 2 است

انتشار یک پتنت جدید احتمالا می‌تواند ظاهر گوشی تاشوی آینده هواوی را به ما نشان دهد؛ موبایلی در نگاه اول به این تصاویر، بی شباهت به گلکسی زد فولد ۲ نیست؛ هر چند محصول نهایی ...

انتشار یک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - پتنت جدید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - احتمالا می‌تواند ظاهر گوشی تاشوی آینده هواوی را به ما نشان دهد؛ موبایلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - در نگاه اول - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - به این تصاویر، بی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - شباهت به گلکسی زد فولد ۲ نیست؛ هر چند محصول نهایی هواوی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - در جزییات می‌تواند خود را از رقیب کره‌ای متمایز کند.

در طرح‌های ثبت شده که توسط سایت LetsGoDigital رویت شده، به نوع تاشوندگی گوشی هواوی اشاره شده که نشان می‌دهد این شرکت به جای استفاده از سیستم تاشو به سمت بیرون به کار رفته در میت ایکس‌اس، به دنبال بهره بردن سبک تاشوندگی به سمت داخل است.

طراحی جدید موبایل تاشوی هواوی، شامل یک صفحه‌نمایش بزرگ اصلی، صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر هنگام باز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - شدن و یک صفحه مستطیل شکل در قسمت عقب پنل تاشونده است. سنسور اثر انگشت ادغام شده در دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا نیز در بخش کناری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار دارند.

دوربین سلفی بیضی شکل است و درون حفره‌ای در بالا سمت چپ صفحه‌نمایش قرار گرفته که با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - دوربین کوچک‌تر سامسونگ که در مرکز قرار گرفته متفاوت است. دوربین‌های پنج‌گانه قرار گرفته در پنل پشتی هواوی در یک قاب مستطیل شکل جا گرفته‌اند که نشان از داشتن دو دوربین بیشتر از گلکسی زد فولد ۲ دارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی

صفحه تاشونده به داخل با وجود محافظت بهتر از صفحه‌نمایش، معایبی نیز دارد. طرح تاشونده به بیرون میت ایکس‌اس این امکان را فراهم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌کرد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - تا از دوربین‌های عقب برای عکاسی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - سلفی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - نیز استفاده کند. این طراحی باعث می‌شود تا سخت‌افزار کمتری برای دوربین به کار رود. همچنین این شرکت باید روی تقویت و اطمینان از طراحی لولا در برابر ضربه، ساییدگی و گرد و غبار تمرکز کند. این تغییرات طراحی می‌تواند دستگاه را به مراتب گران‌تر از میت ایکس‌اس ۲۴۰۰ دلاری کند.

اولین بار نیست که می‌شنویم هواوی قصد تغییر فلسفه گوشی‌های تاشو خود را دارد. در ماه آگوست (مرداد) اطلاعاتی در مورد گوشی به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - نام میت ایکس ۲ شنیدیم که صفحه‌نمایشی ۸.۰۳ اینچی دارد. در ماه آوریل (فروردین) نیز پتنتی منتشر شده که به گلکسی فولد شباهت داشت.

هواوی هنوز نسل آینده گوشی تاشو خود را معرفی نکرده است؛ پس باید به این طرح‌ها با دیده تردید نگاه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - کرد؛ همچنین این طرح‌ها، پتنت هستند و امکان دارد که در محصول تولیدی مورد استفاده قرار نگیرند. با این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - حال، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - تاشوندگی به داخل عملی‌ترین طراحی برای گوشی‌های تاشو به نظر می‌رسد و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - به کاربران این امکان را می‌دهد تا از یک صفحه‌نمایش مرسوم در بخش جلو و از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در صورت لزوم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آشتیان استان مرکزی - بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone