🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18100.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت حذف نویز گوگل میت برای اندروید و iOS منتشر شد

گوگل از امروز شروع به انتشار قابلیت حذف نویز گوگل میت برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS کرده که البته در اختیار تمام کاربران قرار نمی‌گیرد. طبق گفته گوگل، در صورتی که یکی از مشتریان ...

گوگل از امروز شروع به انتشار قابلیت حذف نویز گوگل میت برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران - سیستم عامل‌های اندروید و iOS کرده که البته در اختیار تمام کاربران قرار نمی‌گیرد.

طبق گفته گوگل، در صورتی که یکی از مشتریان «G Suite Enterprise» یا «G Suite Enterprise for Education» باشید، به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنید. برای اولین بار چندین ماه پیش این قابلیت برای نسخه وب این برنامه منتشر شد.

این فناوری به گونه‌ای طراحی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران - شده که صداهای پس زمینه مانند دکمه‌های کیبورد یا صدای حیوانات را در هنگام یک ویدیو کنفرانس در گوگل میت، کاهش می‌دهد و مانع از ایجاد مزاحمت برای سایر افراد حاضر در یک جلسه آنلاین می‌شود.

بر اساس گفته بخش بروزرسانی‌های G Suite گوگل، این قابلیت به صورت پیش فرض در موبایل غیرفعال است، اما می‌توان با مراجعه به تنظیمات تماس، به آن دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران

گوگل از امروز شروع به انتشار این قابلیت کرده، بنابراین مشتریان این غول دنیای فناوری برای دسترسی به آن باید تا چندین روز آینده صبر کنند. ادمین یک ویدیو کنفرانس روی این ویژگی کنترلی ندارد و نمی‌تواند آن را فعال یا غیرفعال کند. این احتمال وجود دارد که در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران - آینده گوگل تصمیم بگیرد این قابلیت را برای تمام کاربران این سرویس عرضه کند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از کارکنان دورکار شده‌اند و به همین علت محبوبیت اپ‌های ویدیو کنفرانس افزایش چشمگیری پیدا کرده که برای مثال می‌توان به زوم اشاره کرد که تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با سرویس گوگل دارد.

در حالی گوگل میت نزدیک به سه سال پیش برای اولین بار منتشر شد، از سال گذشته میلادی دوباره - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر شیرگاه استان مازندران - در مرکز توجه قرار گرفت. گوگل چندین ماه پیش اعلام کرد که این سرویس روزانه ۳ میلیون کاربر جدید جذب می‌کند که انتظار می‌رود این آمار هم اکنون بیشتر باشد.

انتظار می‌رود در آینده این سرویس با گوگل Duo ادغام شود و یک برنامه جدید با اسم رمز «Duet» از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone