🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18114.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۶۰ میلیونی فروش گجت‌های پوشیدنی با وجود شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰

شرکت IDC اعلام کرد که میزان فروش پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۶۰ میلیون گجت پوشیدنی بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی به فروش برسد. این ...

شرکت IDC اعلام کرد که میزان فروش پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که امسال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - حدود ۶۰ میلیون گجت پوشیدنی بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی به فروش برسد. این افزایش فروش در حالی صورت می‌گیرد که مردم دنیا درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستند.

IDC فروش ۲۳۴ میلیونی برای گجت‌های شنیدنی (انواع مختلف هدفون‌ها)، ۹۱ میلیون دستگاه ساعت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - هوشمند و ۶۸ میلیونی دستبند‌های سلامتی را برای سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - می‌کند.

IDC در همین رابطه در گزارش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - خود می‌نویسد: «با وجود اینکه فروشندگان تولید را کاهش داده و مصرف‌کنندگان در قرنطینه به سر می‌برند، تقاضا برای گجت‌های پوشیدنی ثابت باقی مانده است. بازار تقاضای گجت‌های شنیدنی تقریبا رکوردی برای خودش ثبت کرد.»

IDC اضافه می‌کند که با معرفی گجت‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - شنیدنی، ساعت‌های هوشمند و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - دستبندهای سلامتی، حرکت رو به رشد پوشیدنی‌ها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ ادامه می‌یابد. این شرکت به محصولات جدید اپل، +Fitness، آمازون هالو (Halo) و ساعت هوشمند Fitbit Premium اشاره کرد که مربیان تناسب اندام و سلامتی هستند و باعث فروش محصولات پوشیدنی می‌شوند که با یکدیگر کار می‌کنند.

«رامون تی. لیامز» مدیر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - تحقیقات دستگاه‌های موبایل IDC می‌گوید: «دستگاه‌ها و خدمات پوشیدنی‌ها در سه ماه آینده متحول خواهند شد. پوشیدنی‌ها ابزار مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربر بوده و راهنمای خوبی برای او هستند. آن‌ها باهم یک مربی مجازی برای تصمیم‌گیری بهتر و دستیابی به اهداف - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - را ارائه می‌دهند.»

«جیتش اوبرانی» مدیر تحقیق در IDC Mobile Device Trackers اضافه می‌کند: «سازندگان در حال ایجاد مقدماتی هستند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از چندین گجت پوشیدنی با هم استفاده کنند. تصور کنید که برای سنجش میزان توجه یا هیجان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر قروه استان کردستان - کاربر، ورودی صوتی هدفون را به معیارهای سلامتی دستبند هوشمند گره بزنید. این کار تجربه‌ای جدید و قدرتمند است که می‌تواند سود بیشتری به مصرف‌کنندگان و فروشندگان برساند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone