🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18113.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معاونت علمی و فناوری: نخستین تاکسی‌های پرنده مهرماه به آسمان ایران می‌آیند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که به زودی شکلی از تاکسی‌های پرنده با کمک هواپیماهای فوق سبک در مسافت‌های بین شهری در کشور ایجاد ...

دبیر ستاد توسعه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که به زودی شکلی از تاکسی‌های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - پرنده با کمک هواپیماهای فوق سبک در مسافت‌های بین شهری در کشور ایجاد می‌شود که با این کار «تحولی تاریخی و مهیج در صنعت جابه‌جایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - ایجاد» خواهد شد.

«منوچهر منطقی» گفته که توسعه حمل‌ونقل هوشمند یکی از اولویت‌های ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و این کار ذیل برنامه‌های مختلفی در ستاد پیگیری می‌شود. یکی از آنها اجرای طرح تاکسی هوایی است. پرنده‌های بین شهری که قرار است نقش تاکسی‌های زردی را بازی کنند که روزانه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - تعداد بالایی از شهروندان را برای رسیدن به مقصد جابه‌جا می‌کنند.

با اینکه مساله تاکسی‌های پرنده در دنیا نیز هنوز به طور کامل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - پیاده سازی نشده است و شرکت‌هایی مانند آئودی و ایرباس در تکاپوی راه‌اندازی کامل این طرح - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - هستند، ولی به نظر می‌رسد ایرانیان نیز در این راه اقداماتی انجام داده‌اند تا فاز اولیه این موضوع در کشور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - راه‌اندازی شود.

در دنیا اوبر برای توسعه تاکسی‌های پرنده تلاش‌های متعددی انجام داده و چندی پیش مجموعه اسنپ نیز در پست اینستاگرامی خود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - اعلام کرد که به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوایی در کشور است؛ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - موضوعی که البته مشخص نیست به کجا رسیده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان

حال منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این تاکسی‌ها گفته به خبرگزاری مهر گفته است: «فعلا قرار است از این نوع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - وسایل نقلیه در مناطق کم تردد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - استفاده شود. این کار اگر در استان‌ها و شهرهای کمتر برخوردار هم قابلیت اجرایی داشته باشد، قطعا رونق اقتصادی را برای آنها به همراه خواهد داشت.»

به گفته او، طرح تاکسی هوایی با هواپیماهای ۴ تا ۱۹ نفره آغاز می‌شود. در این طرح همه فرودگاه‌های کم تردد کشور فعال می‌شوند و هواپیماهای موجود در این کلاس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - می‌توانند خدمات‌رسانی بیشتری داشته باشند. منطقی تاکید کرده این طرح پیش از انقلاب کلید خورده بود، اما به دلایل متعددی اجرای آن به تعویق می‌افتاد: - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - «ما - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - در ستاد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - این طرح را به صورت جدی پیگیری کردیم و با توان دانش‌بنیانهایمان توانستیم آن را به مرحله اجرا برسانیم.»

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - فاز ابتدایی آن مهرماه آغاز می‌شود و فاز بعدی آن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - هم در بهمن‌ماه قابل اجرا است: - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - «اجرای این طرح با کمبودهایی روبرو است، مثلا در حال حاضر سوخت این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - هواپیماها از دیگر کشورها تامین می‌شود. در صورتی که توان تولید داخلی آن وجود دارد و با توسعه این طرح، تولید داخلی آن اقتصادی خواهد شد.» بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ایران اگر بتواند برای تامین داخلی سوخت این هواپیماها کاری کند، میزان پیشرفت طرح بیشتر می‌شود و اقدامات سرعت می‌گیرد.

با توجه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر قزوین استان زنجان - به این موضوع که جزییات بیشتری در رابطه با این طرح ارائه نشده، مشخص نیست چقدر می‌توان این اجرایی شدن چنین طرحی را جدی گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone