🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18109.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای پرداخت بدهی وام دانشجویی سالانه ۲۵۰۰ دلار به کارکنان کمک می‌کند

گوگل از سال آینده میلادی سالانه حداکثر ۲۵۰۰ دلار به کارکنان خود برای پرداخت بدهی وام دانشجویی کمک مالی می‌کند که بخشی از برنامه آن برای جذب نیروهای مستعد نیز محسوب می‌شود. در صورتی که ...

گوگل از سال آینده میلادی سالانه حداکثر ۲۵۰۰ دلار به کارکنان خود برای پرداخت بدهی وام دانشجویی کمک مالی می‌کند که بخشی از برنامه آن برای جذب نیروهای مستعد نیز محسوب می‌شود.

در صورتی که کارمند تمام وقت گوگل باشید، این کمپانی به شما در بازپرداخت وام دانشجویی کمک می‌کند. مدیر مزایای جهانی گوگل به نام «جان کیسی» در یک ایمیل داخلی اعلام کرده:

«تحصیلات دانشگاهی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - برای بسیاری از مردم در سراسر جهان امکان‌پذیر نیست و بحران مربوط به بدهی وام دانشجویی شکاف ثروت در جهان را گسترش می‌دهد.»

طبق ایمیل کیسی، آمریکایی‌ها با کسری وام دانشجویی ۱.۵ تریلیون دلاری روبه‌رو هستند که نسبت به دهه قبلی، دو برابر شده. این غول دنیای فناوری با رویکرد جدید خود می‌خواهد به کارکنان در جمع آوری پول برای کارهایی مانند خرید خانه یا تشکیل خانواده کمک کند.

گوگل ابتدا این برنامه را برای کارکنان خود در آمریکا راه‌اندازی خواهد کرد و پس از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - مدتی کارکنان در سراسر جهان از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد. در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی این کمپانی اطلاعات بیشتری را برای اطلاع‌رسانی به افراد جمع خواهد کرد و این طرح در هر کشور متفاوت خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی

این برنامه جدید بخشی از تلاش گوگل برای جذب استعدادهای جوان محسوب می‌شود و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - با کمپانی‌هایی مانند فیسبوک و اپل رقابت می‌کند. هزینه زندگی در «منطقه خلیج سانفرانسیسکو» که غول‌های فناوری در آن مستقر شده‌اند، بسیار بالا بوده و می‌تواند برای کارکنان دردساز شود.

طبق گفته کیسی، این اقدام برنامه بازپرداخت تحصیلی وام کارکنان را گسترش می‌دهد و با گروه‌های کارکنان این کمپانی به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - نام‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - «Black Googler Network» و «Black Leadership Advisory Group» مشارکت می‌کند. در ایمیل این مقام گوگل نوشته شده:

«از آنجایی که وام‌های دانشجویی به طور نامتناسبی روی دوش افراد رنگین پوست و زنان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - سنگینی می‌کند، اقدام اخیر گوگل را یک قدم به ایجاد عدالت نزدیکتر می‌کند.»

این برنامه شامل ۱۳۰ هزار پیمانکار و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - کارکنان نیمه وقت این کمپانی نمی‌شود و تنها نزدیک به ۱۲۳ هزار کارمند تمام وقت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر شازند استان مرکزی - از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone