🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18110.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان سابق اپل با استارتاپ Nuvia پردازنده‌های سرور کم‌مصرف تولید می‌کنند

تیمی از کارکنان سابق اپل که در زمینه چیپ‌های آیفون مشغول به فعالیت بوده‌اند، یک استارتاپ به نام «Nuvia» برای تولید پردازنده‌های سرور تاسیس کرده‌اند که موفق به جذب ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه شده است. ...

تیمی از کارکنان سابق اپل که در زمینه چیپ‌های آیفون مشغول به فعالیت بوده‌اند، یک استارتاپ به نام «Nuvia» برای تولید پردازنده‌های سرور تاسیس کرده‌اند که موفق به جذب ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه شده است.

در حالی که خرید ARM توسط انویدیا در مرکز توجهات قرار دارد، اتفاقات دیگری نیز در دنیای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان - فناوری نیز رخ می‌دهد. کمپانی‌هایی که دارای دیتاسنترهای بزرگی هستند، کربن زیادی تولید می‌کنند که البته شرکت‌هایی مانند مایکروسافت با سرمایه‌گذاری چندین میلیارد دلاری در فناوری به دنبال کربن منفی شدن هستند و فناوری استارتاپ Nuvia می‌تواند در این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان - راه به آن‌ها کمک کند.

این استارتاپ توسط مدیر سابق بخش چیپ اپل به نام «جرارد ویلیامز» که ۲۰ سال در این حوزه مشغول به فعالیت است و یک دهه در ARM حضور داشته، نزدیک به ۱۸ ماه پیش تاسیس شد. در کنار این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان - فرد، «مانو گلاتی» که مدیر سابق معماری چیپ گوگل محسوب می‌شود و «جان برونو» که به عنوان معمار سیستم در گوگل، اپل و AMD فعالیت داشته، در تاسیس این استارتاپ نقش داشته‌اند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان

آن‌ها به دنبال تولید چیپ‌های سرور با عملکرد بسیار بهتر به ازای هر وات در مقایسه با پردازنده‌های اینتل، AMD و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان - اپل هستند. آن‌ها چیپ «Orion» مبتنی بر طراحی هسته با اسم رمز «Phoenix» را خلق کرده‌اند که بر پایه معماری ARM است.

این استارتاپ برای آزمایش پردازنده خود از بنچمارک گیک‌بنچ ۵ استفاده کرده و به این موضوع پی برده که هسته پردازنده Phoenix می‌تواند نسبت به کارآمدترین چیپ موبایل تا دو برابر عملکرد بهتری از خود نشان دهد. طبق گفته این استارتاپ، این پردازنده در مقایسه با AMD Ryzen 4700U می‌تواند به ۴۰ تا ۵۰ درصد دستورالعمل در هر چرخه (IPC) بیشتی دست پیدا کند، در حالی که تنها ۳۳ درصد آن انرژی مصرف می‌کند.

این استارتاپ اخیرا موفق - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر کاشان استان اصفهان - به جذب سرمایه ۲۴۰ میلیون دلاری شده و در نوامبر ۲۰۱۹ نیز ۵۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود. در حال حاضر مدیرعامل این استارتاپ درگیر اختلافات حقوقی با اپل است. این غول دنیای فناوری ادعا می‌کند که ویلیامز از اسرار تجاری مربوط به چیپ‌های سری A استفاده می‌کند.

Nuvia امیدوار است تا سال ۲۰۲۲ اولین CPU خود را تکمیل کند و آن را در اختیار خریداران قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone