🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18098.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد. مدل 4K حدودا ۱۴۶۶ دلار و مدل 8K به دلیل برخورداری از پنل mini-LED، دوبرابر روشنایی بیشتر نسبت به مدل 4K و ...

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد. مدل 4K حدودا ۱۴۶۶ دلار و مدل 8K به دلیل برخورداری از پنل mini-LED، دوبرابر روشنایی بیشتر نسبت به مدل 4K و قابلیت‌های بیشتر، ۷۳۲۶ دلار قیمت‌گذاری شده است.

مدل 4K که Mi Master 4K TV نام دارد، ۹۳ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و روشنایی ۱۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - نیت را به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - ارمغان می‌آورد. قلب تپنده این محصول چیپست مدیاتک ۹۶۵۰ بوده و از ۴ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل MIUI for TV 3.0 بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان

تلویزیون Mi Master 4K TV از فناوری MEMC برای ارتقا کیفیت محتوا برخوردار بوده و به لطف پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای بازی کردن نیز مناسب خواهد بود. این محصول - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - همچنین از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی کرده و از درگاه HDMI 2.1 برخوردار است.

مدل 8K - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - که Extreme Anniversary Edition نامگذاری شده حدوداً ۷۳۲۶ دلار قیمت دارد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به پنل mini-LED، روشنایی ۲ هزار نیت، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری MEMC اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون ۸۲ اینچی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G و پوشش ۹۸ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 اشار کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان

مدل 8K تلویزیون Mi Master TV از پردازنده  Novatek72685، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، درگاه‌های HDMI 2.1 و USB 3.0 برخوردار است. این مدل همچنین به لطف بهره مندی از پنل ۱۰ بیتی قادر به نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ بوده و از تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) روانه بازار خواهد شد. شیائومی فعلاً برنامه برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سیاهکل استان گیلان - عرضه تلویزیون‌های یاد شده در خارج از چین ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone