🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18105.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تمام قابلیت‌های iOS 14 که باید به آنها مسلط باشید

اپل در کنفرانس WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد و چند روز پیش آن را در اختیار کاربران قرار داد. در این مطلب تمام قابلیت‌های جدید iOS 14 را معرفی می‌کنیم. در ...

اپل در کنفرانس WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد و چند روز پیش آن را در اختیار کاربران قرار داد. در این مطلب تمام قابلیت‌های جدید iOS 14 را معرفی می‌کنیم.

در حالی که iOS 14 را نمی‌توان یک سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - انقلابی دانست، اپل ویژگی‌های زیادی درون آن قرار داده که کاربران باید با آن‌ها آشنا باشند. در ادامه برای آشنایی با تمام قابلیت‌های جدید iOS 14 با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیجیاتو همراه باشید.

ویجت‌ها در هوم اسکرین

برای اولین بار در تاریخ آیفون، هوم اسکرین تغییر کرده و یکی از بزرگترین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - قابلیت‌های جدید iOS 14 مربوط به افزودن ویجت به هوم اسکرین می‌شود. شما می‌توانید در این سیستم - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - عامل در صفحه اصلی ویجت به همراه آیکون‌ اپ‌ها را قرار دهید. شما می‌توانید آیکون‌ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - یک اپ را حذف کرده و تنها از ویجت آن استفاده کنید.

فرآیند افزودن ویجت به صفحه اصلی بسیار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساده است. روی یک آیکون ضربه زده و دست خود را روی آن نگه دارید تا اینکه آیکون شروع به تکان خوردن کند. پس از این کار علامت + را در گوشه سمت چپ لمس کنید تا مرورگر ویجت‌ها در اختیارتان قرار بگیرد.

برای مشاهده استایل‌ها و سایزهای مختلف یک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویجت، آن را انتخاب کرده و سپس برای قرار دادن آن در هوم اسکرین، روی گزینه «Add Widget» ضربه بزنید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

شما می‌توانید مانند آیکون‌ها، محل قرارگیری ویجت‌ها را نیز تغییر دهید. برخی از ویجت‌ها تعاملی هستند و می‌توانید روی آن‌ها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ضربه زده یا اینکه درون آن‌ها سوایپ کنید. برخی از ویجت‌ها تنها اطلاعات را به نمایش می‌گذارند و به صورت خودکار بروز می‌شود.

در مرورگر ویجت، به سمت پایین اسکرول کنید تا بتوانید تمام دسته‌بندی‌‌های در دسترس را ببینید. یکی از این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویجت‌ها «Smart Stack» - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نام دارد که به صورت خودکار چندین ویجت را در طول روز در اختیار شما قرار می‌دهد.

App Library

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید iOS 14 تمام اپ‌های شما را در یک بخش نشان می‌دهد که اپل نام «App Library» یا کتابخانه اپ را برای آن درنظر گرفته است. App Library در آخرین هوم اسکرین قرار دارد و به صورت خودکار اپ‌ها را بر اساس دسته‌بندی توسعه‌دهندگان، سازماندهی می‌کند، ضمنا در صورت تمایل می‌توانید برای آن‌ها پوشه ایجاد کنید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

با این ویژگی جدید iOS 14 دیگر نیازی به نگهداری تمام اپ‌ها در هوم اسکرین نیست. اگر می‌خواهید به صورت کامل یک برنامه را مخفی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنید، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - تنها کافیست انگشت خود را روی آن نگه دارید و گزینه «Remove App» را لمس کنید.

علاوه بر یک اپ، می‌توانید کل هوم اسکرین حاوی اپ‌ها را مخفی کنید. برای این کار یک اپ را لمس کرده و دست خود را روی آن نگه دارید تا آیکون‌ها شروع به لرزیدن کنند. پس از این کار، نقاط روی بخش پایینی صفحه را لمس کنید. با حذف برنامه‌ها از هوم اسکرین می‌توانید به راحتی با استفاده از قابلیت جستجو، آن‌ها را پیدا کنید.

تعویض ایمیل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و مرورگر پیش فرض

اپل پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در iOS 14 به شما اجازه امکان تغییر اپ‌های ایمیل و مرورگر پیش فرض را می‌دهد و می‌توانید به صورت پیش فرض لینک‌ها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و ایمیل‌های خود را درون برنامه‌هایی مانند کروم و اوت‌لوک باز کنید.

متاسفانه وجود باگ در iOS 14 باعث می‌شود که با هربار ری استارت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون، این تنظیمات به حالت اولیه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - بازگردد و اپل هم اکنون - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - در حال کار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی رفع این مشکل است. توسعه‌دهندگان برای استفاده از این قابلیت باید اپ‌های خود را بروزرسانی کنند، بنابراین شاید اپ موردنظر شما هنوز از چنین ویژگی پشتیبانی نکند.

برای تغییر مرورگر پیش فرض، به بخش تنظیمات رفته و سپس اپ مورد علاقه خود، برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مثال کروم را انتخاب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنید. روی گزینه «Default Browser» یا «Default Mail App» ضربه بزنید تا این اپ به صورت پیش فرض درنظر گرفته شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

برای اینکه دوباره اپل میل یا سافاری تبدیل به اپ‌های پیش فرض شوند، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌توانید به راحتی انتخاب‌های خود را تغییر دهید.

بهبود حریم شخصی

اپل همواره در حال تلاش برای بهبود حریم شخصی کاربران محصولات خود است و iOS 14 چنین روندی را ادامه داده است. شما در این سیستم عامل می‌توانید تنها موقعیت تقریبی خود را در اختیار اپ‌هایی که به GPS نیاز دارند، قرار دهید.

شما می‌توانید در پاپ آپ مربوط به اپ، روی گزینه «Precise» ضربه بزنید تا گزینه «Approximate» را فعال کنید. برای تغییر تنظیمات موجود می‌توانید به مسیر Settings > Privacy > Location Services بروید.

در iOS 14 یک نشانگر نارنجی در بالای صفحه و بالای سیگنال خط قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده استفاده از دوربین یا میکروفن دستگاه است. اگر در هنگام استفاده از یک برنامه شاهد نمایش چنین نشانگری هستید و نمی‌خواهید به دوربین یا میکروفن دسترسی داشته باشد، می‌توانید در تنظیمات آن را تغییر دهید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

مرورگر سافاری نیز به قابلیت جدید گزارش حریم شخصی مجهز شده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و سایت‌هایی که شما را ردیابی می‌کنند یا قصد چنین کاری را دارند، نشان می‌دهد. برای بررسی این موضوع روی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - «AA» در نوار URL ضربه بزنید. سال آینده تمام اپ‌ها پیش از ردیابی، باید از شما صریحا اجازه بگیرند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

در این سیستم عامل توسعه‌دهندگان ساده‌تر از گذشته می‌توانند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از ویژگی «Sign in with Apple» استفاده کنند که باعث ناشناس ماندن کاربر شده و ردیابی را دشوارتر می‌کند. اپل همچنین - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - یک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سطح مجوز جدید برای اپ‌هایی که شبکه شما را برای دستگاه‌های دیگر مانند گجت‌های هوشمند خانگی اسکن می‌کنند، درنظر گرفته است.

پخش ویدیو به صورت تصویر در تصویر

یکی از قابلیت‌های جدید iOS 14 در گذشته در اختیار کاربران آیپد قرار گرفته بود که آن، تصویر در تصویر است. ویدیوهای درون اپ‌ها و سایت‌ها را در iOS 14 می‌توانید درون یک پنجره شناور مشاهده کنید که امکان حرکت دادن آن به بخش‌های مختلف وجود دارد.

برای دسترسی به این ویژگی یک ویدیو را به صورت فول اسکرین اجرا کرده و سپس - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی آیکون تصویر در تصویر ضربه - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - بزنید تا یک پنچره شناور باز شود. شما می‌توانید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از این قابلیت برای تماس‌های فیس تایم نیز استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

کاربران می‌توانند در این پنجره شناور پخش ویدیو را کنترل کنند و همچنین با انگشتان خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - سایز آن - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - را تغییر دهند. متأسفانه در حال حاضر تمام اپ‌ها از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند و برای مثال نمی‌توانید از آن در برنامه یوتیوب استفاده کنید، با این حال امکان دسترسی به آن در صورت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مشاهده ویدیوهای یوتیوب در سافاری وجود دارد.

مزاحمت کمتر سافاری و تماس‌ها

صحبت کردن با سیری یا دریافت یک تماس در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - iOS 14 نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم عامل کمتر برای کاربر مزاحمت ایجاد می‌کند که علت آن، عدم پوشش - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - تمام - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - صفحه نمایش است. اگر در حال کار با گوشی خود باشید و فردی با شما تماس بگیرد، همانند یک نوتیفیکشن - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - عادی در بالای نمایشگر به نمایش گذاشته می‌شود. سیری نیز در پایین صفحه نمایش قرار می‌گیرد و اطلاعات را در کادرهایی در بالای صفحه نمایش نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

نمی‌توان به صورت کامل این موارد را یک ویژگی درنظر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفت، با این حال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مزاحمت کمتری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - برای کاربران ایجاد می‌کنند و کار با iOS را ساده‌تر از گذشته می‌کند.

بروزرسانی Messages

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید iOS 14 مربوط به اپ Messages می‌شود. همانند واتساپ، حالا Messages به شما - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - امکان پاسخ به پیام‌ها به صورت درون خطی را می‌دهد. برای این کار روی یک پیام ضربه بزنید، انگشت خود را روی آن نگه دارید و سپس گزینه «Reply» را انتخاب کنید. اگر فرد مقابل شما نیز در حال استفاده از iOS 14 باشد، این ویژگی کارایی درستی خواهد داشت، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - در شرایط دیگر پاسخ شما به صورت عادی ارسال می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

شما می‌توانید افراد را نیز در چت‌ها منشن کنید تا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به یک پیام توجه کنند. برای این کار تنها کافیست نماد @ و سپس نام مخاطب را تایپ کنید، iOS آن را تبدیل به یک منشن آبی می‌کند.

Messages در iOS 14 امکان پین کردن گفتگوها را نیز برای کاربران فراهم می‌کند تا همیشه در بالای فهرست قرار بگیرند. برای این کار Messages را اجرا کرده و از گفتگویی که داخل آن هستید، خارج شوید. پس از این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کار روی همین گفتگو از سمت چپ به راست سوایپ کرده و سپس روی آیکون زرد رنگ پین کردن ضربه بزنید.

گفتگوهای پین شده در بالای نمایشگر درون چندین حباب قرار می‌گیرند. برای حذف آن‌ها از بالای صفحه، روی آن‌ها ضربه زده و انگشت خود را روی حباب نگه دارید و سپس گزینه «Unpin» را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

یکی دیگر از تغییرات این بخش مربوط به انتخاب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - تصویر یا آیکون برای یک چت گروهی می‌شود. برای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - این کار گفتگوی موردنظر خود را انتخاب کرد و سپس روی نام - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - افراد حاضر در آن در بالای چت ضربه بزنید. زیر بخش «Info» روی گزینه «Change Name and Photo» ضربه بزنید و سپس با استفاده از دوربین یا اپ فوتوز، لیست ایموجی‌ها یا آیکون‌های اپل برای آن یک تصویر انتخاب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنید. برای اضافه کردن یک نام دست نوشته، می‌توانید روی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیکون مداد ضربه بزنید.

تجربه مختصر ویژگی‌های اپلیکیشن‌ها با App Clips

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید iOS 14 با نام «App Clips» به شما - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانلود نسخه کامل یک برنامه، از نسخه کامپکت و تقریبا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - فوری آن استفاده کنید. App Clips را می‌توان برای اسکن اپ یا کدهای QR، تگ‌های NFC یا اپ‌هایی مانند Messages و سافاری استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که کارهایی مانند اجاره سریع دوچرخه یا پرداخت هزینه پارکینگ را بدون نیاز به نصب برنامه یا ورود به حساب خود، انجام دهید. از آنجایی که App Clips یک ویژگی جدید است، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمونه‌های زیادی برای آن وجود ندارد و انتظار می‌رود برای پیشرفت مناسب آن باید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - چندین سال دیگر منتظر بمانیم.

بازگشت Game Center

اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن Game Center را در iOS 10 و macOS Sierra حذف کرد، اما همیشه زنده بود و کارها را پشت صحنه انجام می‌داد. حالا در جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل اپل شاهد قرارگیری یک بخش اختصاصی برای Game Center در بخش تنظیمات هستیم. در اینجا شما می‌توانید لیست دوستان خود را مدیریت کنید، دستاوردهای خود را بررسی کنید و همچنین امکان شخصی‌سازی پروفایل نیز برای شما وجود دارد.

دیگر قابلیت‌های جدید iOS 14

iOS 14 با بهبودهای زیادی همراه است که بسیاری از آن‌ها مانند «Back Tap» تقریبا مخفی هستند. برای دسترسی به این ویژگی می‌توانید به مسیر Settings > Accessibility > Touch بروید و با دو یا سه بار ضربه روی پنل پشتی دستگاه به دو شورتکات جدید دسترسی پیدا کنید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

قابلیت‌های جدید iOS 14 برای دوربین آیفون به شرح زیر است:

  • جبران بهتر نوردهی در دستگاه‌های جدید
  • پردازش سریعتر تصویر
  • بهبودهای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - حالت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شب در آیفون ۱۱ و گوشی‌های جدیدتر

اگر برای انتخاب ایموجی مناسب خود دچار دردسر می‌شوید، در iOS 14 می‌توانید از نوار جستجو - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - استفاده کنید تا سریعتر قادر به دسترسی به آن باشید.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان

اپل مپس نیز با راهنمای شهرهای سراسر جهان بروزرسانی شده که البته در سال ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا چندان به کارتان نخواهد آمد.

در این نسخه از سیستم عامل iOS هدفون بی‌سیم ایرپاد می‌تواند به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - صورت خودکار میان دستگاه‌ها سوییچ کند. اگر شما در حال صحبت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - با آیفون باشید و سپس تصمیم به استفاده از آیپد بگیرید، ایرپاد به صورت خودکار به آیپد متصل می‌شود.

صاحبان آیپاد پرو نیز در این نسخه به صدای فضایی دسترسی پیدا می‌کنند که یک قابلیت صدای فراگیر مجازی است که با ردیابی حرکت سر، صدای سه بعدی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، در صورتی که شارژ ایرپاد کم باشد، نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از قابلیت‌های جدید iOS 14 مربوط به اپ ترجمه (Translate) می‌شود که به صورت پیش فرض در آن قرار دارد و حالت‌های مختلفی مانند ترجمه آفلاین را در اختیار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - شما قرار می‌دهد. اپ هوم نیز در این سیستم عامل بر اساس دستگاه‌های متصل به آیفون شما اتوماسیون را پیشنهاد می‌کند.

چگونه iOS 14 را دانلود کنیم؟

سیستم عامل iOS 14 با آیفون 6s و مدل‌های جدیدتر، هردو نسخه آیفون SE و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسل هفتم آیپاد تاچ سازگار است و برای دانلود آن باید به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مسیر Settings > - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - General > Software Update بروید. پیش از ارتقا سیستم عامل دستگاه خود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر زرین شهر استان اصفهان - به iOS 14، حتما از آن یک بکاپ بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone