🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18165.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسند

در حالی که اپل هنوز از آیفون ۱۲ و برادران آن به صورت رسمی رونمایی نکرده، شاهد افشای اطلاعات درباره گوشی‌های سری آیفون ۱۳ هستیم که به نمایشگر و دوربین آن‌ها اشاره می‌کند. طبق اطلاعات ...

در حالی که اپل هنوز از آیفون ۱۲ و برادران آن به صورت رسمی رونمایی نکرده، شاهد افشای اطلاعات درباره گوشی‌های سری آیفون ۱۳ هستیم که به نمایشگر و دوربین آن‌ها اشاره می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی موسس «DSCC»، «راس یانگ» گوشی‌های سری آیفون ۱۳ مانند گوشی‌های امسال اپل شامل ۴ دستگاه می‌شوند. نسخه پایه با نام آیفون ۱۳ مینی از نمایشگر ۵.۴ اینچی بهره می‌برد، مدل استاندارد دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود و نسخه‌های پرو و پرو مکس نیز به ترتیب به صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - اینچی مجهز خواهند شد.

یانگ علاوه بر این موضوع، به برخی بهبودها و همچنین شباهت‌های این محصولات با گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - ۱۲ نیز اشاره کرده. تمام گوشی‌های سال آینده اپل به نمایشگر OLED لمسی یکپارچه مجهز می‌شوند که به معنای قرارگیری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - سنسور لمسی درون پنل OLED بجای بالای آن خواهد بود. گفته می‌شود تنها آیفون ۱۲ مینی و پرو مکس به این فناوری مجهز می‌شوند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProMotion مجهز می‌شوند که احتمالا شاهد استفاده از این فناوری در گران‌ترین گوشی امسال اپل یعنی آیفون ۱۲ پرو - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - مکس خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان

گوشی‌های سال آینده اپل احتمالا بجای سیستم تشخیص چهره مادون قرمز به فناوری ToF دوربین سلفی مجهز می‌شوند. این فناوری نه تنها قادر به شناسایی چهره کاربران خواهد بود، بلکه از ژست‌های بدون لمس نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالی که یانگ به استفاده از اسکنر LiDAR روی پنل پشتی مدل‌های پرو اشاره کرده، هنوز نمی‌دانیم که مدل‌های استاندارد به این فناوری مجهز می‌شوند یا خیر. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - مدل‌های پرو از دوربین اصلی سه گانه با اندازه پیکسل ۱.۹ میکرومتر بهره می‌برد و نسخه‌های استاندارد به دوربین اصلی دوگانه با اندازه پیکسل ۱.۷ میکرومتر مجهز می‌شوند.

تمام مدل‌های آیفون ۱۳ از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند، با این حال تنها نسخه‌های پرو قادر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - به پشتیبانی از موج میلی‌متری خواهند بود. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - گفته می‌شود امسال تنها آیفون ۱۲ پرو مکس با این فناوری وارد بازار می‌شود.

راس یانگ علاوه بر انتشار اطلاعات درباره گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بانه استان کردستان - ۱۳، به عرضه نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ نیز اشاره کرده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی LCD، تاچ آیدی، مودم 5G و دوربین اصلی دوگانه مشابه آیفون ۱۱ مجهز می‌شود و از طراحی شبیه به آیفون ۱۱ بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone