🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فلوسوئیچ یا فلومتر پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه است که برای تنظیم آب گرم و اطلاع به برد استفاده می شود.
  5. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12320.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

AMD کارت گرافیک رادئون RX 6700 XT را معرفی کرد

کمپانی AMD از کارت گرافیک RX 6700 XT رونمایی کرد که مانند سایر کارت‌های سری RX 6000 بر اساس معماری RDNA2 ساخته شده و با قیمت ۴۷۹ دلار ارزانترین مدل این خانواده محسوب می‌شود. پیش از این اعلام شده ...

کمپانی AMD از کارت گرافیک RX - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 6700 XT رونمایی کرد که مانند سایر کارت‌های سری RX 6000 بر اساس معماری RDNA2 ساخته شده و با قیمت ۴۷۹ دلار ارزانترین مدل این خانواده محسوب می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که AMD با برگزاری یک رویداد سخت افزاری از کارت گرافیک جدید و - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدرتمند خود رونمایی خواهد کرد و حالا این کمپانی از کارت گرافیک RX 6700 XT رونمایی کرده است. کارت گرافیک 6700 XT نسبت به سه عضو دیگر این خانواده پردازنده گرافیکی جدید و کوچکتری دارد. همچنین این کارت گرافیک - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارای ۴۰ واحد محاسباتی، ۶۴ واحد خروجی رندر، ۱۶۰ واحد بافت و ۲۵۶۰ پردازنده استریم است.

اما یکی از نکات جالب کارت گرافیک 6700 XT سرعت کلاک قابل توجه آن است. متوسط سرعت ریزپردازنده این گرافیک تحت فشار بارگذاری یا فرکانس بازی (همانطور که AMD آن را نامگذاری می‌کند) نسبتا بیشتر از ۲۴۲۴ مگاهرتز است. همین موضوع باعث می‌شود این کارت گرافیک از قدرت ۱۲.۴۱ ترافلاپس استفاده کند و بدین ترتیب، روی کاغذ تفاوت زیادی با کارت گرافیک RX 6800 که ۱۰۰ دلار گران‌تر است نداشته باشد. هرچند در عمل کیفیت اجرای بازی به عوامل بسیار دیگری هم ارتباط دارد.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

6700 XT از ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6 با سرعت نامعلوم، - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رابط - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حافظه ۱۹۲ بیتی و پهنای باند حداکثر ۳۸۴ گیگابایت بر ثانیه بهره می‌برد. هرچند AMD در این مدل نسبت به مدل‌های قبلی این خانواده Infinity Cache را - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا ۹۶ مگابایت کاهش داده است.

از نظر اتصال، این محصول دارای سه دیسپلی‌پورت با DSC و یک پورت HDMI است. همچنین این کارت گرافیک با وجود یک کابل ۸ + ۶ پین خود، به ۲۳۰ وات برق نیاز دارد که مصرف نسبتا کم آن را نشان می‌دهد. AMD زمان رونمایی این محصول عملکرد تقریبی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این کارت را به نمایش - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گذاشت. در نمودار ارائه شده مشخص می‌شود که این کارت گرافیک به سادگی کارت‌های - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدیمی - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مانند GTX 1070 Ti و RTX 2080 Super را شکست می‌دهد.

البته باید در نظر داشت که این کارت گرافیک برای رقابت با کارت‌های RTX 3060 Ti و RTX 3070 - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان -  که به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار ارزش دارند معرفی شده است و برای تایید عملکرد و همچنین مشخص - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شدن اطلاعات جدید آن باید منتظر بررسی‌های شخص ثالث آن باشیم.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

قیمت ۴۷۹ دلاری 6700 XT، این کارت گرافیک را به یک انتخاب - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جالب تبدیل می‌کند. در این محدوده قیمتی کارت گرافیک RTX 3070 به عنوان رقیب اصلی آن معرفی شده اما برخی خریداران از کارت RTX 3060 Ti که قیمت بیشتری - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد، به عنوان رقیب اصلی آن یاد - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌کنند. با این وجود به نظر می‌رسد AMD هنوز پیشرفت زیادی در رهگیری - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرتو کارت‌های گرافیک خود نداشته چون هیچ بنچمارکی در این زمینه منتشر نشده است. همچنین این شرکت هیچ جایگزینی برای فناوری DLSS انویدیا - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معرفی نکرده، بنابراین این کارت در زمینه رهگیری پرتو فاصله بسیار زیادی با سایر کارت‌ها دارد.

البته امروزه نگرانی اصلی مصرف‌کنندگان موجودی این کارت‌ها در بازار است. کارت گرافیک 6700 XT در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ۹۹) به صورت رسمی راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
جای تأسف داره که مشتریان به این راحتی میتونن از خدمات بی کیفیت شما ناراضی بشن، من هم یکی از این مشتریان هستم که پس از تعمیر پکیج لورچ PKKP22-140 در شهر سرپل ذهاب منطقه چهارراه فرمانداری، از خدمات شرکت تعمیرچی شعبه سرپل ذهاب در منزلم خیلی ناراضیم. کیفیت کار شما بسیار پایین بوده و در عرض چند هفته دوباره دردسر دما و فشار پکیج لورچ رو به سرعت پیش اومده. ارزش پولی که پرداخت کردم از هیچ لحاظی نیست و امیدوارم بتونید در آینده بهترین خدمات رو به مشتری تون ارائه بدید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone