🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40266.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

امکان ساخت استوری و ذخیره پست به نسخه تحت وب اینستاگرام هم اضافه شد

چند ماه پیش بود که اینستاگرام امکان تماشای استوری ها را به وبسایت موبایل خود اضافه کرد. اما از آن زمان تا حالا قابلیت ساخت استوری در وبسایت وجود نداشت و صرفا می توانستید به ...

چند ماه پیش بود که اینستاگرام امکان تماشای استوری ها را به وبسایت موبایل خود اضافه کرد. اما از آن زمان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تا حالا قابلیت ساخت استوری در وبسایت وجود نداشت و صرفا می توانستید به - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تماشای استوری های دیگران بنشینید.

خوشبختانه از دیروز امکان ساخت استوری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به وبسایت موبایل اینستاگرام هم اضافه شده تا برای این کار نیازی به اپلیکیشن نداشته باشید. ضمنا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امکان ذخیره سازی پست ها هم قابلیت دیگری است که حالا می توانید در نسخه موبایل وبسایت اینستاگرام تجربه کنید.

برای ارسال - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک استوری از وبسایت، کافیست از گوشه بالا و سمت راست تصویر آیکن دوربین را لمس کنید. در نسخه قبلی دکمه Discover People در این قسمت قرار داشت که حالا با آمدن آیکن دوربین به گوشه سمت راست صفحه منتقل شده. بعد از ورود به دوربین، حالا می توانید همان لحظه عکسی گرفته یا یکی از تصاویر گالری را برای آپلود انتخاب کنید.

بعد از این کار هم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می توانید به عکس نوشته اضافه کنید و رنگ آن را تغییر دهید و سپس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای ارسال گزینه Share to your Story را بزنید. همچنین برای ذخیره سازی پست ها هم کافیست - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روی آیکن بوکمارک - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در گوشه پایین و سمت راست هر تصویر ضربه بزنید.

با این اوصاف - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اگر اینستاگرام قابلیت دایرکت را هم به وبسایت موبایل خود اضافه کند (که بعید به نظر می - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسد)، عملا هیچ قابلیتی در اپلیکیشن باقی نمی ماند که نسخه تحت وب قادر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به انجامش نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone