🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43173.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیس اپ در پی اعتراض کاربران فیلترهای تغییر نژادی جدید خود را حذف کرد

فیس اپ اپلیکیشنی است که به کمک آن می توان حالات چهره افراد را تغییر داد، مرد را به زن و زن را به مرد تبدیل کرد و کارهای جالب دیگری که مطمئنا با آن ...

فیس اپ اپلیکیشنی است که به کمک آن می توان حالات چهره - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - افراد را تغییر داد، مرد را به زن و زن را به مرد تبدیل کرد و کارهای جالب دیگری که مطمئنا با آن ها آشنا هستید. ظاهرا سازندگان اپ تصور می کرده اند که امکان تغییر نژاد افراد هم مثل دیگر قابلیت های این اپ مورد استقبال کاربران قرار می گیرد، اما از شواهد و قرائن پیداست که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سخت در اشتباه بوده اند.

تغییر نژاد برای کاربران فیس اپ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موضوع چندان خوشایندی نبود و حساسیت این افراد را برانگیخت

تیم Wireless Lab در آخرین به روز رسانی فیس اپ چهار فیلتر چهره جدید را معرفی کرد: «هندوستانی»، «آسیایی»، «سیاهپوست» و «سفیدپوست». به کمک این فیلترها می توانستید افراد را از نژادهای مختلف به همدیگر تبدیل کنید. ظاهرا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تغییر نژاد برای کاربران فیس اپ موضوع چندان خوشایندی نبود و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حساسیت این افراد را برانگیخت، به طوری که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی از ارائه چنین قابلیتی در فیس اپ ابراز ناخرسندی کردند.

مسئله استفاده از آرایش برای پوشاندن تفاوت های نژادی افراد همیشه در طول تاریخ مسئله حساس و جنجال برانگیزی بوده، بنابراین چندان تعجب برانگیز نیست که امکان تغییر نژاد در اپلیکیشنی مثل فیس اپ مورد انتقاد تند کاربران قرار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بگیرد.

در پی انتقادات و بازخوردهای منفی کاربران، تیم وایرلس لب - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساعاتی پیش مجبور شد که این فیلترها را از اپلیکیشن خود حذف کند. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جالب است بدانید این اولین باری نیست که فیس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اپ به خاطر ایجاد تغییرات نژادی در افراد به دردسر می افتد. اوایل امسال فیلتری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نام «hot» در اپلیکیشن معرفی شد که پوست افراد را به رنگ سفید در می آورد.

از آنجا که سفید شدن پوست در این فیلتر به عنوان عاملی برای «جذاب شدن» تعبیر شده بود، این موضوع با واکنش تند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سیاه پوستان و مخالفان نژادپرستی مواجه شد و کار به جایی رسید که سازنده اپلیکیشن بابت ارائه این فیلتر با چنین عنوان جنجال برانگیزی مجبور به عذرخواهی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone