🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21160.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل همکاران سیستم: آینده در گروی سرویس‌های ابری است

مدیر عامل همکاران سیستم در گفتگو با برنامه «آنتک» (لایو اینستاگرام دیجیاتو) درباره تاریخچه همکاران سیستم و راهی که این مجموعه با قدمت طولانی طی کرده سخن گفت و درباره مسیر جدید و آینده این ...

مدیر عامل همکاران سیستم در گفتگو با برنامه «آنتک» (لایو اینستاگرام دیجیاتو) درباره تاریخچه همکاران سیستم و راهی که این مجموعه با قدمت طولانی طی کرده سخن گفت و درباره مسیر جدید و آینده این شرکت صحبت کرد. او باور دارد که سرویس‌های ابری تا چند سال آینده بازار را به تصاحب خود خواهند کشید؛ سرویس‌هایی که می‌توانند برای همه شرکت‌ها مفید باشد.

نیروی انسانی در همکاران سیستم

«فرید فولادی» اعتقاد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - چندانی به تحصیل آکادمیک ندارد و خودش در حین گرفتن مدرک لیسانس خود از دانشگاه تهران ترجیح داده به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - جای ادامه تحصیل وارد بازار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - کار شود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - و بیشتر از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - دانشگاه به کار کردن روی آورده است. او معتقد است باید پله پله فنون را آموخت و تجربیات متنوعی را کسب کرد: «هر روز باید یاد گرفت ولی این یادگیری را می‌توان در بازار کار هم یاد گرفت. من تمامی دروس فوق لیسانسی که باید می‌گذراندم را مرور کردم و دیدم موضوعی نیست که به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - من چیزی یاد بدهد.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

فولادی درباره قدمت طولانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - همکاران سیستم و راز موفقیت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - این مجموعه به دیجیاتو می‌گوید:

«شرکت‌ها بازه زمانی ۱۵ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ساله دارند و بعد از هر دوره پانزده ساله، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - شرکت‌ها یک قدم به مرحله بعدی می‌روند و همکاران سیستم دو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - دوره از این دوره‌ها را رد کرده است. همکاران سیستم روی اصول خود پایدار بوده و در هیچ شرایطی از اصول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - خود کوتاه نیامده است. همچنین همکاران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - سیستم همیشه با دقت و نگاه ریزبین به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - موضوعات نگاه کرده و همیشه سعی کرده تا کارهای خلاقانه‌ای در محصولات یا نحوه فعالیت خود داشته باشد. در سال ۷۶ که هیچ مفهومی درباره ایجاد شعبات در استان‌ها در شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - وجود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - نداشت، ما این کار را کردیم و در سال ۸۲ نیز شرکت‌های تحت لیسانس را تاسیس کردیم که تا به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - امروز ۳۰ تا از این مراکز را داریم. در سال ۸۵ پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - مشتریان را به صورت دورکاری انجام دادیم و با وجود اینکه در آن زمان خیلی سخت بود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ولی این کار را کردیم.»

فولادی همچنین توجه به کارمندان این شرکت که مانند اعضای خانواده شرکت هستند را از دیگر نکات مهم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - رویه شرکت در طول این سال‌ها می‌داند و در کنار آن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - دغدغه خدمت به مشتریان را بسیار مهم تلقی می‌کند: «توجه به مسائل مهم نیروی انسانی را از ابتدای امر فعالیت داشتیم و امروز هم مهم‌ترین دغدغه ما سلامت کارکنان ماست. در کنار آن خدمت برای مشتریان نیز بسیار مهم است. ما در دو هفته اول عید امسال حدود ۳۰ ساعت جلسه هیات مدیره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - داشتیم و در تمامی این ساعات داشتیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - درباره شرایط جدید امسال صحبت می‌کردیم تا بدانیم باید در سال شیوع کرونا چه کار کنیم.»

همکاران سیستم نیز مثل بسیاری از شرکت‌ها با مشکلاتی در نیروی انسانی درگیر است و مساله مهاجرت کارمندان برای آنها همیشه وجود داشته ولی این تیم سعی کرده تا حد امکان نیروهای خوب را نگه دارد ولی در نهایت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - در برخی اوقات مهاجرت رخ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - داده است. فولادی می‌گوید اما رابطه خوب این کارمندان جدا شده با خود شرکت همیشه پابرجا مانده است. او درباره جذب نیرو در همکاران سیستم نیز به دیجیاتو توضیح داد:

«یک کمیته جذب داریم و سه مصاحبه و دوره آزمایشی داریم تا مطمئن شویم این فرد با سازمان ما هماهنگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - می‌شوند و پس از آن نیز بسیار مراقب نیروهای خود هستیم. کسی که وارد این مجموعه می‌شود جزو خانواده ما است و او تا زمانی که خودش تصمیم بگیرد در این خانواده جای دارد.»

به گفته فولادی ۱۱ هزار شرکت بزرگ و دولتی و ۳۸ هزار شرکت متوسط و تعداد زیادی نیز از اصناف مشتریان آنها هستند: «ولی در کل باید بگویم سهم بیشتر بازار ما به شرکت‌های بزرگ برمی‌گردد. همچنین نرم افزار سپیدار محبوب‌ترین محصول ماست و مصرف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - کنندگان این نرم افزار آن را دوست داشتنی می‌خوانند. همچنین همکاران سیستم اساسا به ماژول مالی شناخته شده است.»

سرویس ابری آینده مسیر فناوری دنیاست

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

فولادی باور دارد مسیر آی تی دنیا به سمت سرویس ابری می‌رود و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - هیچ شرکتی از این قاعده خارج نیست. او تاکید می‌کند که آنها هم برای محک زدن این موضوع محصول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - راهکاران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - خود را روی سرویس ابری عرضه کردند و قصد دارند تمام محصولات خود را به زودی روی چنین سرویسی ببرند: «امیدواریم سال آینده بتوانیم سپیدار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - را هم روی سرویس ابری ببریم و قصد داریم در یک دوره ۵ ساله تمام سرویس‌ها را به حالت ابری ببریم.» فولادی می‌گوید آنها می‌خواستند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - در ابتدا برای سرویس ابری با یک شرکت همکاری کنند و در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - نهایت با شرکت «رمیس» چنین سرویسی را از نو ایجاد کردند: «چرا که حساسیت کار برای ما مهم بود و شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ابرآمد را برای این مساله راه‌اندازی کردیم. این سرویس قرار است به بقیه شرکت‌ها هم خدمات بدهد.»

فولادی تاکید می‌کند آنها در ابرآمد تصمیم گرفتند با شرایط کنونی یک بسته به نام «بسته دورکاری» را به زودی عرضه نمایند و جزییات این بسته را چنین تشریح می‌کند: «پک کاملی از ابزارهایی برای یک شرکت است که برای دورکاری لازم دارد، از ویدیو کنفرانس‌ها و جلسات آنلاین گرفته تا اشتراک گذاری فایل‌ها و رصد کردن کار کارمندان و موارد بیشتر جزو این پکیج هستند. این بسته می‌تواند یک شرکت را در ظرف یک هفته برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - دورکاری آماده سازد.» فولادی معتقد است مفهوم دورکاری با شیوع کرونا در ایران جاافتاده است: «با این اتفاق ناگوار بالاخره شرکت‌ها و مردم مفهوم دورکاری را درک کرده‌اند.»

او مزیت‌های سرویس ابری را برای مشتریان خود بسیار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - زیاد می‌داند و آن را نسبت به کاهش هزینه‌های جاری بسیار به صرفه می‌داند. فولادی تفاوت این سرویس را با وب سرویس برای دیجیاتو توضیح می‌دهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - تا مزایای سرویس ابری بیش از پیش لمس شود:

«نرم‌افزارهای یک شرکت X نرم‌افزار تحت وب را از ما می‌گیرد و آن را روی سرور و نت‌ورک خود پیاده‌سازی می‌کند، سروری که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - کارمندان به طرق مختلف به آن در محیط شرکت وصل می‌شوند. حال فکر کنیم همین شرکت X می‌خواهد از بیرون سازمان به این موضوع دسترسی داشته باشد و برای این کار باید یک خط اینترنت خوب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - و یک یا چند IP بخرد و باید امنیت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - این موضوع را نیز تامین کند و برای تمام این پروسه نیز باید یک مدیر یا چند کارمند داشته باشد. تمام این موارد هزینه‌های جانبی خواهد گذاشت در صورتی که در سرویس ابری، تمام این دغدغه‌ها کنار می‌رود و بر دوش ما گذاشته می‌شود.»

فولادی باور دارد اینکه سرورها دست خود مشتری باشد لزوما بحث اعتماد و امنیت نیست چرا که هفتاد درصد مشکلات از داخل خود سازمان است: «اگر اطلاعات روی سرویس ابری باشد، سرورها پیش ما است ولی ما دیتا را نمی‌بینیم و آن در دستان مشتری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ماست. بهترین سخت افزار را فراهم دیدیم و بکاپ خوب از آنها گرفته می‌شود و و اگر یک سرور - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ما بسوزد، مشتری اصلا آن را حس نمی‌کند چرا که تمهیدات لازم را دیده‌ایم.» او تاکید می‌کند سرویس ابری به شدت برای مشتریان امن‌تر است و برای این موضوع به نقل قول شرکت اوراکل اشاره می‌کند که اعلام کرده تا سال ۲۰۲۵ بسیاری از دیتاهای مهم دنیا سازمان‌ها روی سرویس ابری هستند: «احساس می‌کنم شرکت‌های بزرگ هم به سمت سرویس Private Cloud می‌آیند.»

سفارش آنلاین غذای دلینو، رقیب خاموش اسنپ‌فود

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

در ادامه گفتگو با فولادی به سرویس سفارش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - غذای آنلاین دلینو اشاره شد که در حوزه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - سفارش آنلاین غذا فعال است. این استارتاپ یکی از سرویس‌هایی بوده است که همکاران سیستم تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن گرفته است. فولادی تاکید می‌کند که رشد این سرویس بسیار آرام و آهسته است:

«دوست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - نداشتیم این رشد در این حد آرام باشد ولی فعلا آرام پیش می‌رود. دلیل این مساله هم به دو موضوع برمی‌گردد. یکی بحث تبلیغات حجیم بر سر این سرویس بود که ما برخلاف رقبای خود سمت این موضوع نرفتیم. ما در بازار B2C نیز آنچنان کار نکردیم و باید انرژی و وقت زیادی روی این موضوع می‌گذاشتیم.»

او در پاسخ به این سوال که اگر همکاران سیستم صرفا با نقش سرمایه‌گذار وارد اکوسیستم استارتاپی شود اتفاق بهتری رخ خواهد داد یا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - خیر به دیجیاتو گفت: «استراتژی سرمایه‌گذاری ما حداقل تا به امروز اینگونه نیست که فقط سرمایه‌گذاری کنیم و از آن سود ببریم. اعتقاد به Smart Money داریم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - و فقط پول‌ریزی را قبول نداریم.»

باید با هدف وارد بورس شد

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

فولادی همچنین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - درباره ورودشان به بورس به دیجیاتو می‌گوید که قرار بوده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - این اتفاق خیلی زودتر رخ بدهد. او به عنوان شرکتی که سالهاست در بورس قرار گرفته توصیه‌ای به شرکت‌هایی که می‌خواهند وارد بورس شوند دارد: «ما می‌خواستیم سال ۸۵ وارد بورس شویم ولی بسته به شرایط آن زمان و دیدگاه‌های متفاوت این اتفاق نیفتاد. باید هدف دقیقی برای وارد شدن به بورس وجود داشته باشد و هر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - شرکتی اگر می‌خواهد وارد این فضا شود، باید هدف معینی داشته باشد و دستاورد مشخصی از این ورود خود باید به دست بیاورد. درس پایه‌ای است که روی آن دانش آموختن را باید ادامه داد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone