🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21163.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت نمایشگرهای مجازی را به هدست هولولنز می‌آورد

مایکروسافت در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی است که نمایشگرهای مجازی را برای هدست هولولنز (HoloLens) و کامپیوتر شبیه سازی می‌کند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری «WalkingCat» تصاویر نسخه‌ای از این اپلیکیشن که برای ...

مایکروسافت در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی است که نمایشگرهای مجازی را برای هدست هولولنز (HoloLens) و کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - شبیه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - سازی می‌کند.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری «WalkingCat» تصاویر نسخه‌ای از این اپلیکیشن که برای هدست هولولنز توسعه داده شده را منتشر کرده است که در آن نحوه راه اندازی نمایشگرها نمایش داده می‌شود. با توجه به این تصاویر، اسم رمز این اپ به احتمال فراوان «Mirage» بوده و طبق اطلاعات کاربر یاد شده، نام آن نیز «HoloScreens» خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان

کاربران - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - بوسیله اپ HoloScreens می‌توانند چندین نمایشگر مجازی را در مقابل چشمان خود قرار داده و مکان یا چینش آن‌ها را تغییر دهند. در واقع این اپ کاربر را از مانیتورهای فیزیکی گرانقیمت بی نیاز می‌کند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - توسعه آن برای هدست هولولنز جالب توجه است.

این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - هدست واقعیت ترکیبی (MR) برخلاف - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - هدست‌های واقعیت مجازی (VR)، میدان دید کوچک تری را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - به ارمغان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - می‌آورد، بنابراین تماشای چندین نمایشگر مجازی بزرگ به طور همزمان ممکن است به کار سختی تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان

کاربر یاد شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - دو لینک دانلود برای دو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - اپلیکیشن با اسم رمزهای «Mirage» و «Santos» نیز کشف کرده که دومی اسم رمز نسخه دسکتاپ است. با اینکه گفته می‌شود این اپ‌ها آزمایشی هستند، اما در صورتی که نسخه نهایی آن‌ها منتشر شود، احتمال انتشار نسخه دسکتاپ برای ویندوز ۱۰ و هدست Windows Mixed Reality وجود دارد. میدان دید عریض تر در کنار دقت بالاتر دستگاه‌های نشانه گیری، این هدست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - برای کار با منوها و رابط کاربری چندین نمایشگر به گزینه بهتری تبدیل می‌کنند.

جزئیات بیشتری از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - اپلیکیشن‌های مذکور منتشر نشده ولی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تالش استان گیلان - به نظر می‌رسد از لحاظ فراهم کردن چندین دسکتاپ مجازی، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند. اطلاعاتی در مورد کاربرد این اپ‌ها و تاریخ عرضه آن‌ها در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone