🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21158.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل هارمونی می‌تواند از اندروید و iOS عبور کند؟ موسس هواوی پاسخ می‌دهد

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل در محصولات خود استفاده کند و به همین علت سیستم عامل هارمونی را توسعه داده که البته هنوز به صورت گسترده در دستگاه‌های این ...

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل در محصولات خود استفاده کند و به همین علت سیستم عامل هارمونی را توسعه داده که البته هنوز به صورت گسترده در دستگاه‌های این شرکت حضور ندارد. به تازگی موسس و مدیرعامل هواوی، «رن ژنگفی» در مصاحبه‌ای با مجله «دراگون» به شوخی اعلام کرده که این سیستم عامل برای پیشی گرفتن از اندروید و iOS به ۳۰۰ سال زمان نیاز دارد.

هواوی یکی از قربانیان جنگ تجاری ایالات متحده آمریکا و چین محسوب می‌شود که به علت تحریم‌ها نمی‌تواند از شرکت‌های آمریکایی خرید کند یا به آن‌ها محصولی بفروشد. علاوه بر این موضوع، هواوی قادر به استفاده از سرویس‌های گوگل در محصولات خود نیست که برای آن‌ها در بازارهای غربی دردسر ایجاد کرده. اگرچه این شرکت چینی سیستم عامل انحصاری خود را توسعه داده اما بر اساس گفته موسس آن، هارمونی به عنوان جایگزین سیستم عامل‌های آمریکایی توسعه پیدا نکرده و بلکه راه‌حلی برای زمان تحریم است.

ژنگفی در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - مصاحبه خود اعلام کرده: «ما سال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - گذشته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - میلادی قطعاتی با ارزش ۱۸.۷ میلیارد دلار از تولیدکنندگان آمریکایی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - تهیه کردیم که رشد بالایی نسبت به خرید ۱۱ میلیاردی در گذشته داشت. ما - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - به دنبال جایگزین کردن قطعات آمریکایی نیستیم و آمریکا همیشه دوست خوب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - ما باقی می‌ماند.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس

ژنگفی گفته که به استفاده از قطعات آمریکایی برای حفظ روابط خوب با تولیدکنندگان آمریکایی ادامه می‌دهد. ژنگفی در رابطه با سیستم عامل هارمونی با شوخی اعلام کرده: «هواوی دیر وارد بازار سیستم عامل‌ها شد، بنابراین بسیار سخت است که بتواند از اندروید و iOS پیشی بگیرد. شاید برای این کار به زمان زیادی نیاز باشد، اما بیش از ۳۰۰ سال طول نمی‌کشد.»

موسس هواوی در صحبت‌های خود به روابط - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - خوب هواوی با اپل و گوگل اشاره کرده و همچنین توسعه گوشی‌های 5G توسط آن‌ها را مفید دانسته. شیوع ویروس کرونا زنجیره تامین قطعات و عرضه محصولات را مختل کرده، البته جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین نیز باعث ضربه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - به اقتصاد آن‌‌ها شده. به اعتقاد ژنگفی، هیچ کشوری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - نمی‌تواند به صورت کامل به خود تکیه کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس

رن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - ژنگفی به این موضوع اشاره کرده که چین باید محیط کسب و کار خود را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - بهینه کند تا با بهبود رقابت‌پذیری صنعتی، بتواند بازار جذابی ایجاد کند. وی اعلام کرده:

«برگرداندن زنجیره‌های صنعتی به کشور خود می‌تواند یک اشتباه باشد، چرا که اقتصاد جهانی از طریق جهانی ‌شدن توسعه پیدا می‌کند و رقابت‌پذیری به عنوان بخشی از جهانی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فارس استان فارس - شدن تکامل پیدا می‌کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone