🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21161.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ فاش شد؛ میان‌رده‌ای با برنامه‌های گوگل

هواوی قرار است به زودی از گوشی جدید خود به نام «هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰» (Huawei P Smart 2020) رونمایی کند. این گوشی در نگاه اول یک محصول جدید به نظر می‌رسد، ولی در واقع ...

هواوی قرار است به زودی از گوشی جدید خود به نام «هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰» (Huawei P Smart 2020) رونمایی کند. این گوشی در نگاه اول یک محصول - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - جدید به نظر می‌رسد، ولی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - در واقع یک گوشی قدیمی با طراحی جدید است. هواوی می‌خواهد با این کار گوشی یاد شده را با برنامه‌های گوگل روانه بازار کند.

بر اساس گزارش سایت آلمانی Winfuture، هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی IPS LCD با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. این نمایشگر دارای رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل بوده و نسبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - تصویر آن ۱۹.۵:۹ است.

قلب تپنده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ چیپست هشته هسته‌ای کرین 710F بوده و حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - (با قابلیت ارتقا بوسیله کارت microSD) آن را همراهی می‌کنند. برای مقایسه، هواوی پی اسمارت ۲۰۱۹ رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

در پنل پشتی گوشی این گوشی ماژول دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر می‌شود. در همین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - قسمت حسگر اثر انگشت فیزیکی تعبیه شده است. در پنل جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 در بریدگی نمایشگر جای گرفته است.

هواوی پی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - اسمارت ۲۰۲۰ از باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بدون پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - نیرو می‌گیرد. از قابلیت‌های اتصالی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - وای فای 802.11ac، بلوتوث 4.2، NFC، درگاه USB-C  - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ با رابط کاربری EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید ۹.۰ (پای) و با پشتیبانی از برنامه‌های گوگل ممکن است در ماه آینده رونمایی شود. این گوشی در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن بین ۲۱۷ تا ۲۳۸ دلار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone