🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24746.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تولیدکنندگان مطرح موبایل برای کشف باگ در نرم افزارشان چقدر هزینه می کنند؟

از آنجا که نرم افزار موبایل با کمک منابع متعددی ساخته می شود، پیچیدگی بسیار بالایی دارد و همزمان محصولاتی که با کمک این منابع ساخته می شوند نیز می توانند حاوی حفره های امنیتی ...

از آنجا که نرم افزار موبایل با کمک منابع متعددی ساخته می شود، پیچیدگی بسیار بالایی دارد و همزمان محصولاتی که با کمک این منابع ساخته می شوند نیز می توانند حاوی حفره های امنیتی متعددی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - باشند؛ برای مثال سیستم عامل اندروید بالغ بر ۱۰ میلیون خط کد دارد.

البته هم اکنون تلاش های متعددی برای ارائه راهکارهای مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - هوش مصنوعی در دست انجام است تا خطاهای موجود در این کدها پیدا شوند اما تشخیص ایرادات، خصوصا مواردی که می توانند به بروز مشکلات بزرگ نظیر نفوذ به شبکه یا حملات روز صفر منجر شوند غالبا به چشم انسان نیاز دارند. به همین خاطر نیز شرکت ها برنامه های مختلفی را برای باگ یابی در نرم افزارشان راه اندازی کرده اند و قصد دارند از این طریق مشوق های بزرگ تری را در اختیار محققان حوزه امنیت قرار دهند تا آسیب پذیری های احتمالی در کد هایشان را شناسایی کنند. در ادامه برخی از این برنامه ها را با شما به اشتراک می گذاریم:

  • اپل یکی از شرکت هایی است که اخیرا برنامه باگ باونتی یا باگ یابی خود را وسعت داده و مشارکت در آن را برای تمامی محققان امنیتی آزاد کرده است. برنامه باگ باونتی این شرکت حالا گوشی ها، ساعت های هوشمند، کامپیوترها، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - دستگاه های استریم تلویزیونی و سرویس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - های کلاود آن را در بر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - می گیرد و برای برندگان آن جایزه ای تا یک میلیون دلار در نظر گرفته شده است. البته دریافت جایزه از اپل پیش نیازهای سفت و سختی دارد اما روشن است که راه اندازی چنین برنامه هایی می تواند به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - بهبود امنیت و پیدا کردن سریع تر شکاف های امنیتی منجر شود.
  • گوگل هم جایزه های خود برای گزارش باگ در اندروید را به ۱.۵ میلیون دلار افزایش داده است. این مبلغ افزایشی چشمگیر را نسبت به سقف ۲۰۰ هزار دلار جایزه قبلی نشان می دهد. البته سال گذشته نیز گوگل مجموعا ۱.۵ میلیون دلار جایزه برای کشف باگ در اندروید پرداخت می کرد اما متوسط پرداختی به هر کارشناس امنیتی غالبا از ۳۸۰۰ دلار فراتر نمی رفت. جالب است بدانید که گوگل برای پیدا کردن باگ یا آسیب پذیری در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - نسخه های پیش نمایش اندروید هم به کارشناسان امنیتی پول می دهد.
  • وان پلاس نیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - از دیگر شرکت های تولید کننده موبایل است که امسال نخستین برنامه باگ باونتی خود را راه اندازی کرد. این شرکت حالا ۷۰۰۰ دلار را به کاربران یا محققانی پرداخت می کند که در نرم افزار آن باگ پیدا کنند. البته راه اندازی برنامه باگ باونتی توسط وان پلاس نیز بی دلیل نیست و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - این تصمیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - بعد از دومین مورد افشای دیتای شخصی کاربران وان پلاس اتخاذ شد. رقم ۷۰۰۰ دلاری تعیین شده توسط وان پلاس در برابر مبالغی که اپل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - گوگل می پردازند ابدا قابل مقایسه نیست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - اما نباید از یاد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - برد که وان پلاس به اندازه این دو شرکت نرم افزار تولید نمی کند و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - گوشی های تولیدی آن از پلتفرم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریمان استان خراسان - اندروید استفاده می کنند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone