🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24747.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تبدیل کارت ویزیت به کامپیوتر لینوکسی با تنها 3 دلار

یک مهندس سیستم های نهفته در آمریکا کارت ویزیت خود را به یک کامپیوتر لینوکسی تبدیل کرد. با وجود تلفن های هوشمند که توانایی ذخیره سازی اطلاعات تعداد بیشماری از افراد را دارند، هنوز هم ...

یک مهندس سیستم های نهفته در آمریکا کارت ویزیت خود را به یک کامپیوتر لینوکسی تبدیل کرد.

با وجود تلفن های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - هوشمند که توانایی ذخیره سازی اطلاعات تعداد بیشماری از افراد را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - دارند، هنوز هم بسیاری خواندن اطلاعات کارت ویزیت را به وارد کردن اطلاعات تماس در گوشی ترجیح می دهند.

این کارت ها معمولاً پس از استفاده دور - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - انداخته می شوند؛ ولی یک مهندس سیستم های نهفته با استفاده از وسایلی که به راحتی یافت می شوند، کارت ویزیت معمولی خود را به یک وسیله خلاقانه و به یادماندنی تبدیل کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران

این کارت ویزیت در واقع یک کامپیوتر با کرنل لینوکس 5.2 است که روی آن چندین اپلیکیشن از جمله مفسر پایتون و بازی هایی مثل 2048 و Rogue نصب شده اند. سازنده این کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - حتی قسمتی را برای رزومه خود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - در نظر گرفته است.

این کامپیوتر از یک برد شخصی سازی شده، چیپست Allwinner F1C100s (شامل پردازنده ARM9 با 32 مگابایت رم) و فضای ذخیره سازی 8 مگابایتی تشکیل شده و قابلیت بوت شدن به لینوکس از طریق کامپیوتر را دارد.

کارت ویزیت یاد شده نمایشگر ندارد ولی به لطف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - پورت USB که در یکی از گوشه های آن تعبیه شده، می توان در مدت زمان 6 ثانیه سیستم عامل لینوکس را اجرا کرد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران

سازنده این کارت لینوکسی «George Hilliard» نام دارد و با توجه به زمینه کاری خود تصمیم گرفته این کارت را بسازد. ساخت این کامپیوتر فقط 3 دلار هزینه برداشته که نشان می دهد با کمی حوصله - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - و تخصص، ساخت چنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - کامپیوترهایی چندان دور از دسترس نیست.

مخترع این کارت حسابی معروف شده و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - عکس های کارت ویزیت او در سایت ها و شبکه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - های اجتماعی دست به دست می شوند. با این اوصاف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر قائمشهر استان مازندران - به نظر می رسد دیگر نیازی به چاپ کارت ویزیت نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone