هواوی هم با انتشار رشته توییت هایی به این مقاله واکنش نشان داد:

بار دیگر وال استریت ژورنال خبرهای کذبی را براساس اطلاعات غلط در مورد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - هواوی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - منتشر کرد. این بار اتهامات نادرست در مورد بودجه مالی هواوی که در آن، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - سرمایه گذاری ۳۰ ساله هواوی روی تحقیق و توسعه که عامل نوآوری بوده نادیده گرفته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - شده است.

هواوی همچنین اعلام کرد که حق اقدام قانونی علیه وال استریت ژورنال را به خاطر انتشار چندین مقاله بدون صداقت و مسئولیت برای خود محفوظ می داند.

هواوی بودجه خود در بخش تحقیق و توسعه را علت اصلی موفقیت ادامه دار خود دانسته و خاطر نشان کرده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - که طی سی سال گشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از درآمد سالانه اش را به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - ایجاد تکنولوژی ها و محصولات جدید اختصاص داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - است. این شرکت همچنین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سبزوار استان خراسان - دریافت هرگونه کمک مالی از دولت چین را انکار کرده و همواره هر گونه ارتباط با دولت چین را رد کرده است.