🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24752.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مخالفت دادگاه قانون اساسی ترکیه با ممنوعیت ویکی پدیا

دادگاه قانون اساسی ترکیه ضمن برنده اعلام کردن ویکی پدیا، اعلام کرد ممنوعیت دو ساله دولت این کشور علیه ویکی پدیا آزادی بیان را نقض کرده است. دو سال قبل دولت ترکیه به دلیل امتناع ...

دادگاه قانون اساسی ترکیه ضمن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - برنده اعلام کردن ویکی پدیا، اعلام کرد ممنوعیت دو ساله دولت این کشور علیه ویکی پدیا آزادی بیان را نقض - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده است.

دو سال قبل دولت ترکیه به دلیل امتناع ویکی پدیا از حذف محتواهایی که ترکیه را به گروه های تروریستی مرتبط می کردند، این دانشنامه را مسدود کرد. حال دادگاه قانون اساسی ترکیه ضمن مخالفت با این حکم، آن را ناقض آزادی بیان خواند و دستور داد تا ممنوعیت سایت برداشته شود.

ترکیه آوریل سال 2017 (9 اردیبهشت ماه سال 96)، ویکی پدیا را به دلیل تهدید امنیت ملی از دسترس خارج کرد. ویکی مدیا (Wikimedia)، کمپانی مادر ویکی پدیا، به سرعت واکنش نشان داد ولی نتوانست دادگاه را به بازگرداندن ویکی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - پدیا قانع کند. این دانشنامه از آوریل سال 2017 تاکنون در ترکیه مسدود است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان

حال دادگاه قانون اساسی ترکیه، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بلندپایه ترین تشکل قضایی در این کشور محسوب می شود، با این تصمیم مخالفت کرده است. این تصمیم هم به نفع شهروندان ترکیه و هم به نفع ویکی پدیا است. این دانشنامه موضع سرسختی در برابر سانسور دارد و با تقاضای ترکیه برای حذف محتواهایی که از نظر دولت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - این کشور ایراد داشتند، مخالفت کرد.

دولت ترکیه تاکنون بیانیه ای در این رابطه منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست این سایت دقیقاً چه زمانی دوباره در دسترس قرار می گیرد، ولی شهروندان ترکیه احتمالاً به زودی می توانند از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر بویین زهرا استان زنجان - این دانشنامه بهره مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone