🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24741.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انسان دیجیتال سامسونگ در راه است؛ احتمال معرفی نئون در CES 2020

سامسونگ خود را برای رونمایی از محصولی پیشرفته در نمایشگاه CES 2020 آماده می کند که گمان می رود انسان دیجیتال باشد. سامسونگ در مارس ۲۰۱۷ از دستیار هوش مصنوعی خود به نام بیکسبی رونمایی ...

سامسونگ خود را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - برای رونمایی از محصولی پیشرفته در نمایشگاه CES 2020 آماده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - می کند که گمان می رود انسان دیجیتال باشد.

سامسونگ در مارس ۲۰۱۷ از دستیار هوش مصنوعی خود به نام بیکسبی رونمایی کرد و برای اولین بار در گلکسی نوت ۸ آنرا ارائه کرد. بیکسبی در مدت کوتاهی پس از آن به بسیاری از گوشی ها و دستگاه های دیگر این شرکت هم راه پیدا کرد.

حدود سه سال پس از این ماجرا نوبت به محصول مبتنی بر هوش مصنوعی جدید به نام نئون رسیده که هفته آینده و طی نمایشگاه CES 2020 معرفی خواهد شد. نئون توسط آزمایشگاه تحقیقات پیشرفته و فناوری سامسونگ STAR Labs توسعه یافته است. هنوز جزییات دقیقی در مورد نئون منتشر نشده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - پیش از این گمان می رفت نسخه پیشرفته ای از بیکسبی باشد اما کمپانی با انتشار توییتی این فرضیه را رد کرد:

مفتخریم که نئون قبل از رونمایی اینقدر مورد توجه قرار گرفته اما برخلاف برخی خبرها به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - بیکسبی یا دیگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - محصولات فعلی ربطی ندرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان

از سوی دیگر سامسونگ در صفحه توییتر خود چند تصویر را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - منتشر کرده که روی آنها سوال «آیا تا کنون با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - یک [انسان] مصنوعی ملاقات کرده اید؟» به زبان های مختلف نوشته شده است. متن این تصاویر احتمالا اشاره ای به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - قابلیت نئون برای تعامل با کاربران به زبان های مختلف است.

با توجه به تیزری که روی سایت رسمی و شبکه های اجتماعی منتشر شده به نظر می رسد محصول جدید سامسونگ یک انسان دیجیتالی مبتنی بر AI است که هوش و عواطف بشری را شبیه سازی می کند. آنچه که این نظریه را اثبات می کند انتشار پستی از سوی کمپانی در فیسبوک و توییتر است: «نئون=انسان مصنوعی».

تنها حدود ۱۰ روز به افتتاح نمایشگاه CES 2020 باقیمانده و تا آن زمان باید منتظر معرفی انسان دیجیتال سامسونگ بمانیم. دیجیاتو هم مثل هر سال رویدادهای جذاب این نمایشگاه را به صورت زنده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر گلستان استان گلستان - پوشش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone