🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28234.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گوشی تاشوی هواوی میت ایکس [تماشا کنید]

نمایشگاه MWC امسال، جایی بود که غول‌های سازنده گوشی‌ هوشمند فناوری ساخت گوشی‌های تاشو خود را به رخ رقبایشان کشیدند. سامسونگ با گلکسی فولد وارد میدان شد که از طریق یک لولا، نمایشگرش به سمت ...

نمایشگاه MWC امسال، جایی بود که غول‌های سازنده گوشی‌ هوشمند فناوری ساخت گوشی‌های تاشو خود را به رخ رقبایشان کشیدند. سامسونگ با گلکسی فولد وارد میدان شد که از طریق یک لولا، نمایشگرش به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - سمت داخل خم می‌شود. اما هواوی رویه متفاوتی در پیش گرفته بود.

گوشی تاشوی هواوی موسوم به میت ایکس، بر خلاف سامسونگ به سمت خارج خم می‌شود تا در نوع خودش بی‌نظیر باشد. میت ایکس در حالت باز، از یک نمایشگر فول ویوی ۸ اینچی اولد با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل و نسبت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران

اما پس از بستن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کلاردشت استان مازندران - لولا صفحه نمایش به دو بخش ۶.۳۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۸۹۲ پیکسل و ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۱۱۴۸ پیکسل تقسیم خواهد شد. نمایشگر ۶.۳۸ اینچی که پنل ثانویه محسوب می شود در کنار لولا قرار گرفته و در نهایت کل دستگاه حالت متقارن به خود خواهد گرفت.

البته به نظر می‌رسد که همین سیستم تا شدن گوشی به سمت خارج، مشکلاتی را هم به همراه داشته. به عنوان مثال، افرادی که کار با این گوشی را تجربه کرده‌اند می‌گویند که خط تای نمایشگر در معرض نور آفتاب به وضوح مشخص است که این می‌تواند یکی از نقاط ضعف میت ایکس برشمرده شود.

از خصوصیات برجسته این گوشی هوشمند تاشو می‌توان به پردازنده کایرین ۹۸۰، ۸ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، مودم 5G و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت هواوی میت ایکس ۲۲۹۹ یورو (تقریبا معادل ۲۵۰۰ دلار آمریکا) اعلام شده و قرار است طی تابستان سال جاری روانه بازار گردد. وبسایت جی اس ام آرنا به تازگی ویدیوی پیش‌نمایشی از میت ایکس تهیه کرده که در آن به خوبی با خصوصیات این گوشی تاشو آشنا خواهید شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone