🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28235.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

استخراج کربن دی اکسید از هوا؛ فناوری جدید و مقرون به صرفه برای تولید سوخت

به تازگی فناوری جدیدی که دی اکسید کربن را از هوا جذب می‌کند، با حمایت و استقبال قابل توجه شرکت‌های بزرگ تولید سوخت‌ فسیلی مواجه شده است. شرکت Carbon Engineering در بریتیش کلمبیای کانادا اثبات کرده ...

به تازگی فناوری جدیدی که دی اکسید کربن را از هوا جذب می‌کند، با حمایت و استقبال قابل توجه شرکت‌های بزرگ تولید سوخت‌ فسیلی مواجه شده است. شرکت Carbon Engineering در بریتیش کلمبیای کانادا اثبات کرده که می‌توان با روشی مقرون به صرفه، دی اکسید کربن را از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هوا استخراج کرد.

در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حال حاضر سه شرکت شه‌وران، آکسیدنتال و شرکت بی اچ پی که از غول‌های صنعت زغال سنگ به شمار می‌آید مبلغ ۶۸ میلیون دلار در این فناوری جدید شرکت Carbon Engineering سرمایه‌گذاری کرده‌اند و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیوستن شرکت‌های بیشتری به صف سرمایه‌گذاران این فناوری نوظهور خواهیم بود.

هم‌اکنون تعدادی از بزرگترین شرکت‌های علمی دنیا برای توسعه فناوری استخراج کربن از هوا در حال تلاش هستند. شرکت سوئیسی "کلایم ورکس" از جمله آن‌هاست که تأسیساتی برای این کار طراحی کرده و از دی اکسید کربن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به دست آمده برای افزایش تولید سبزیجات استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان

شرکت Carbon Engineering می‌گوید که می‌تواند هر تن از این گاز را صرفا با ۱۰۰ دلار هزینه از هوا استخراج کند. این شرکت کانادایی ادعا می‌کند که با سرمایه‌گذاری جدید قصد احداث اولین تأسیسات تجاری خود برای این کار را دارد که به لطف آن‌ها قادر خواهد بود سالانه قریب به یک میلیون تن دی اکسید کربن را از هوا خارج سازد.

فرآیند مهندسی کربن شامل مکیدن هوا و به دام انداختن آن در محلول‌هایی شیمیایی است که دی اکسید کربن را خارج می‌کنند. پالایش بیشتر باعث می‌شود که این گاز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به شکل قابل استفاده به عنوان سوخت در بیاید.

به ادعای شرکت Carbon Engineering، از این کربن دی اکسید می‌توان برای تولید نفت خام مصنوعی نیز استفاده کرد. جنی مکاهیل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یکی از مسئولان شرکت درباره این فناوری می‌گوید: «سوختی که ما تولید می‌کنیم هیچ گوگردی ندارد، بلکه از زنجیره‌هایی خطی تشکیل شده که در مقایسه با سوخت‌های سنتی آلودگی کمتری دارند. این سوخت می‌تواند در کامیون‌ها، اتومبیل‌ها و هواپیماهای جت مورد استفاده قرار بگیرد.»

اگر چه بعضی فعالان محیط زیستی به فناوری استخراج مستقیم دی اکسید کربن از هوا دیدگاه مثبتی دارند، اما بعضی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دیگر نگرانند که این روش از دور خارج کردن سوخت‌های فسیلی را به تأخیر بیاندازد. در واقع ممکن است این فناوری، چنین تصوری را میان مردم به وجود آورد که دیگر نیازی به کاستن از تولید دی اکسید کربن خود ندارند.

با این حساب باید منتظر ماند و دید که استفاده از این فناوری، تا چه حد در دنیا فراگیر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone