🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28232.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر آیپد مینی 2019 بعد از خم شدن همچنان کار می‌کند [تماشا کنید]

طی چند وقت اخیر، بازار آیپدها شلوغ‌تر از گذشته شده و آیپد مینی 2019 جدیدترین عضو از این خانواده محسوب می‌شود؛ عضوی که ظاهرا از طراحی مقاوم‌تری نسبت به نسل جدید آیپد پرو بهره می‌برد. ...

طی چند وقت اخیر، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - بازار آیپدها شلوغ‌تر از گذشته شده و آیپد مینی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - 2019 جدیدترین عضو از این خانواده محسوب می‌شود؛ عضوی که ظاهرا از طراحی مقاوم‌تری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسبت به نسل جدید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - آیپد پرو بهره می‌برد.

صفحه یوتوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیو خود ابتدا مقاومت این دستگاه را از نظر برداشتن خراش روی نمایشگر و حاشیه‌های کناری آن بررسی می‌کند. پس از این بخش، نوبت به بخش فلزی پشت و کناری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - دستگاه می‌رسد. از آن‌جایی که آیپد مینی 2019 از فلز ساخته شده، مقاومت خوبی از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود در برابر خراش پیدا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - کردن با چاقو نشان می‌دهد.

در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - مرحله بعدی شاهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - حرارت دادن نمایشگر آیپد مینی 2019 با استفاده از فندک هستیم. همان‌طور که در این ویدیو میبینیم، بخش حرارت داده شده در نمایشگر این دستگاه پس از مدت ۶۰ ثانیه رنگ مشکی پیدا می‌‌کند. البته پس از مدت کوتاهی، این بخش از LCD آیپد مینی دوباره به حالت عادی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود برمی‌گردد.

در مرحله انتهایی نوبت به خم کردن آیپد مینی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - جدید می‌شود. این دستگاه به راحتی و با فشار دو انگشت شست به سمت بیرون خم می‌شود. اما این پایان کار نیست و فردی که تست را انجام می‌دهد به راحتی می‌تواند دستگاه را دوباره با خم کردن به سمت داخل، به شکل قبلی خود برگرداند.

به گفته او، نمایشگر آیپد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - مینی 2019 بیشتر از هر دستگاهی که پیش از این آن‌ها را خم کرده، دوام آورده است. همچنین در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - جریان انجام این بخش از تست، نمایشگر دستگاه همچنان کارکرد خود را حفظ کرده و قابل استفاده باقی می‌ماند.

به طور کلی به نظر می‌رسد که با محصول مقاوم‌تری نسبت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - به مدل جدید آیپد پرو طرف هستیم. البته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر صایین قلعه استان زنجان - از سمت دیگر ماجرا، تست وبسایت iFixit نشان می‌دهد که نسل پنجم آیپد مینی تعمیرپذیری چندان مطلوبی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone