🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11344.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

صرافی کوین‌بیس به ۱۲۵ هزار کاربر پیام امنیتی اشتباه فرستاد؛ دلجویی با هدیه ۱۰۰ دلاری

صرافی کوین بیس به اشتباه برای ۱۲۵ هزار کاربر خود پیامی مبنی بر تغییر تنظیمات احراز هویت دو مرحله‌ای (FA2) فرستاد و باعث نگرانی آن‌ها شد. این صرافی اعلام کرده برای جبران اشتباه خود معادل ...

صرافی کوین بیس به اشتباه برای ۱۲۵ هزار کاربر خود پیامی مبنی بر تغییر تنظیمات احراز هویت دو مرحله‌ای (FA2) فرستاد و باعث - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - نگرانی آن‌ها شد. این صرافی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - اعلام کرده برای جبران اشتباه خود معادل ۱۰۰ دلار بیت کوین برای افرادی که پیام اشتباه ارسال شده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - واریز می‌کند.

از روز گذشته شکایت کاربران نسبت به اشتباه رخ داده ادامه دارد. بسیاری از آنها نگران هک شدن حساب کاربری خود در کوین بیس و از دست رفتن سرمایه‌شان هستند. گفته می‌شود تعداد زیادی از کاربران نیز پس از دریافت پیام، امکان ورود به حساب کاربری خود در کوین بیس را نداشته‌اند.

پیام‌های برخی کاربران در فضای مجازی نشان می‌دهد آنها برای ورود به حساب کاربری خود در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - صرافی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - کوین بیس با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - مشکلاتی روبرو بوده‌‌اند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان

کوین بیس نیز با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود، اعلام کرده معادل ۱۰۰ دلار به صورت بیت کوین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - به حساب کاربرانی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - که پیام به صورت اشتباه برای آنها ارسال شده،‌ واریز می‌کند. باید دید آیا این رقم می‌تواند اعتماد از دست رفته و نارضایتی کاربران این صرافی را جبران کند یا خیر. ظاهرا ایمیل‌های ارسالی برای ۱۲۵ هزار کاربر این صرافی از روز۵ شهریور ارسال شده و باعث نگرانی شدید سرمایه‌داران شده. دو روز بعد و در تاریخ ۷ شهریور این صرافی در توییتر از کاربران عذرخواهی کرده است.

صرافی کوین بیس بعد از بایننس بیشترین ارزش بازار را در رتبه بندی صرافی‌های رمرزارز دارد و در رتبه دوم بازار از نظر ارزش بازار قرار دارد. این صرافی با ۹۵ کوین در ۲۸۷ بازار جهانی حضور دارد و رتبه ۹ از ۱۰ را براساس رتبه‌بندی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - وب‌سایت «coinmarketcap» به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - خود اختصاص داده است. این صرافی در ژوئیه ۲۰۱۱ توسط «برایان آرمسترانگ»، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر بیجار استان کردستان - مهندس سابق Airbnb کار خود را آغاز کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone