🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11335.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت احتمالا آپدیت‌های ویندوز ۱۱ را برای کامپیوترهای قدیمی منتشر نمی‌کند

مایکروسافت به کاربران سیستم‌های قدیمی اجازه می‌دهد که ویندوز 11 را بطور دستی نصب کنند، اما این موضوع به معنای تجربه کاربری یکسان با سیستم‌های جدید نیست چرا که شاید مایکروسافت آپدیت‌های ویندوز ۱۱ را ...

مایکروسافت به کاربران سیستم‌های قدیمی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - اجازه می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - ویندوز 11 را بطور دستی نصب - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - کنند، اما این موضوع به معنای تجربه کاربری یکسان با سیستم‌های جدید نیست چرا که شاید مایکروسافت آپدیت‌های ویندوز ۱۱ را برای آن‌ها منتشر نکند.

ردموندی‌ها گفته‌اند که احتمالا کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های قدیمی که بطور رسمی توسط این شرکت برای نصب ویندوز ۱۱ پشتیبانی نمی‌شوند، هیچ‌گونه بروزرسانی دریافت نمی‌کنند. در حقیقت نه تنها آپدیت‌های عادی، بلکه بروزرسانی‌های امنیتی و همچنین درایورها را هم شاید برای این محصولات منتشر نکند. به بیان دیگر، برای حفظ امنیت‌تان باید سیستم جدید بخرید.

مایکروسافت اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده و با اعلام خبر امکان نصب فایل ISO روی کامپیوترهای قدیمی، گفته احتمال عدم انتشار آپدیت برای چنین محصولاتی وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - دیروز در مقاله‌ای گفتیم که رویکرد جدید ردموندی‌ها مبنی بر امکان نصب ویندوز ۱۱ روی سیستم‌های قدیمی می‌تواند برای کاربران سردرگمی بیشتری ایجاد کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان

با این وجود، چنین اقدامی از سوی مایکروسافت کاملا هم غیرمنتظره نیست چرا که این کمپانی می‌تواند با مشکلات قانونی روبه‌رو شود. اگر ردموندی‌ها برای دستگاه‌هایی که بطور رسمی مورد پشتیبانی نیستند، بروزرسانی منتشر کنند و دستگاه دچار مشکل شود یا به گونه‌ای آسیب ببیند که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - نیاز به تعمیر پیدا کند، احتمالا افرادی پیدا می‌شوند که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - از این شرکت شکایت کنند.

اگرچه مایکروسافت حالا می‌گوید می‌توانید فایل ISO ویندوز ۱۱ را روی دستگاه‌های قدیمی نصب کنید و تجربه استفاده از آن را داشته باشید، اما گفته اصلی این کمپانی تغییری نکرده و همچنان کاربران برای بهترین تجربه باید سیستم‌های جدید را تهیه کنند.

مایکروسافت می‌خواهد کاربران با دستگاه‌های جدید ویندوز ۱۱ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - را تجربه کنند تا مشکلی در هنگام کار با آن‌ها برای افراد ایجاد نشود. با این حال به نظر می‌رسد چنین رویکردی بیشتر به نفع ردموندی‌ها و شرکت‌های سازنده کامپیوترها و لپ‌تاپ‌هاست. البته انتظار می‌رود در آینده نزدیک مایکروسافت در این زمینه شفاف‌سازی کند و شاید حتی از انتشار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - آپدیت‌های امنیتی و درایورهای ویندوز ۱۱ برای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اسدآباد استان همدان - کامپیوترهای قدیمی خبر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone