🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11337.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام از مرز ۱ میلیارد دانلود عبور کرد

براساس داده‌های آماری شرکت «SensorTower»، پیام‌رسان محبوب تلگرام پانزدهمین برنامه‌ای است که توانسته از مرز یک میلیارد دانلود فراتر رود. البته تعداد دانلود به معنای تعداد کاربر نیست. شرکت بین‌المللی SensorTower در گفتگویی با وب‌سایت ...

براساس داده‌های آماری شرکت «SensorTower»، پیام‌رسان محبوب تلگرام پانزدهمین برنامه‌ای است که توانسته از مرز یک میلیارد دانلود فراتر رود. البته تعداد دانلود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - به معنای تعداد کاربر نیست.

شرکت بین‌المللی SensorTower در گفتگویی با وب‌سایت «تک‌کرانچ» اعلام کرد برنامه محبوب تلگرام که اواخر ۲۰۱۳ در حدود صد هزار کاربر فعال داشت، اکنون توانسته نقطه عطف بزرگی را برای خود رقم بزند. آمارها نشان می‌دهند ۲۲ درصد دانلودهای انجام شده برای تلگرام به بازار هند مربوط می‌شوند و در واقع هند بزرگترین بازار برای پیام رسان تلگرام محسوب می‌شود.

بعد از بازار هند، روسیه و اندونزی قرار دارند که به ترتیب حدود ۱۰ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - و ۸ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - درصد دانلودهای تلگرام را به خود اختصاص می‌دهند. گفتنی است در سال ۲۰۲۱ تعداد نصب برنامه تلگرام شتاب گرفت و به ۲۱۴.۷ میلیون نصب در نیمه اول سال جاری میلادی رسید که رشد ۶۱ درصدی را نسبت به نیمه اول ۲۰۲۰ با تعداد نصب ۱۳۳ میلیون دانلود نشان می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان

همان‌طور که گفته شد تعداد نصب به معنی تعداد کاربر فعال نیست. به عنوان مثال، تلگرام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - اوایل سال جاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - میلادی حدود ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت،‌ اما در همان مقطع زمانی و همزمان با عملکرد ضعیف واتس‌اپ در تغییر سیاست‌های محرمانگی، تعداد نصب تلگرام بسیار بیشتر از این آمار بود. با این وجود آمارها نشان می‌دهند که طی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - سه ماه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - اخیر، تلگرام مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اوایل تیرماه تلگرام در یک به‌روزرسانی قابلیت‌های تازه‌ای همچون امکان تماس تصویری گروهی، اشتراک‌گذاری صفحه نمایش، حذف نویز صوتی، پس زمینه متحرک و قابلیت‌های دیگری را در اختیار کاربران قرار داد.

تلگرام اوایل مردادماه هم با آپدیت بزرگ ۷.۹.۰ مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر فومن استان گیلان - قرار داد که دربرگیرنده ویژگی‌هایی در بخش تماس ویدیویی، پیام‌های خودمحوشونده و تنظیم سرعت پخش ویدیو است. در این نسخه کاربران حتی شاهد ایموجی‌های متحرک جدیدی هم هستند. این به‌روزرسانی‌ها با قابلیت‌های جدید می‌توانند باعث جذب کاربران بیشتری شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone