🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11343.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ احتمالا دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهند داشت

به باور یکی از منابع آگاه بازار، شیائومی برای نسل بعدی پرچمدارهایش به سراغ دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی می‌رود و سری شیائومی ۱۲ از دوربین اولترا واید و تله‌فوتو بهره می‌برد. مدتی ...

به باور یکی از منابع آگاه بازار، شیائومی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - برای نسل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - بعدی پرچمدارهایش به سراغ دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی می‌رود و سری شیائومی ۱۲ از دوربین اولترا واید و تله‌فوتو بهره می‌برد.

مدتی پیش شیائومی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - اعلام کرد که قصد دارد برند «می» را از گوشی‌های جدیدش حذف کند؛ بنابراین گوشی‌های جدید - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - این برند تنها با یک عدد پس از نام شیائومی معرفی می‌شوند و احتمالا پرچم‌داران جدید این برند با نام شیائومی ۱۲ از راه می‌رسند.

حالا شاهد افشای مشخصات دوربین این محصولات هستیم. این اطلاعات از سوی منبع چینی Digital Chat Statio - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - منتشر شده و همانطور که می‌توان حدس زد، رسمی نیست. طبق این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - اطلاعات، دوربین‌های اصلی، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - اولترا واید و تله‌فوتوی سری شیائومی ۱۲ همگی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود.

اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، شیائومی رویکردش درباره پرچمدارهایش را تغییر می‌دهد و به‌جای استفاده از دوربین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - ۱۰۸ مگاپیکسلی که در گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ شاهدش بودیم، از سنسوری با رزولوشن پایین‌تر در پرچمدارهای بعدی‌اش استفاده خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم

البته این تغییر رویکرد شیائومی باعث می‌شود هر سه لنز گوشی عملکرد مشابه داشته باشند و به دلیل اینکه هر سه لنز رزولوشن یکسانی دارند، به احتمال بسیار زیاد کیفیت تصاویر گرفته‌ شده با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - لنز اولترا واید مشابه تصاویر لنز اصلی خواهد بود. معمولا کیفیت تصاویر دوربین اولترا واید از دوربین اصلی گوشی‌ها پایین‌تر است.

در گذشته گزارشی گفته بود شیائومی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ استفاده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - می‌کند یا اینکه تنها مدل اولترا به چنین دوربینی مجهز می‌شود. با این وجود Digital Chat Station - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - نظر دیگری دارد و رزولوشن تمام دوربین‌ها را ۵۰ مگاپیکسل می‌داند.

در نهایت این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به دوربین اصلی ۲۰۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - مگاپیکسلی مجهز شود و همچنین دوربین اولترا واید و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد. در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جعفریه استان قم - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone