تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33062.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

برنامه ریزی برای ارائه مودم های اقساطی به مشترکان در فروش ویژه تانوما

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با توجه به قیمت‌های بالای مودم‌های مربوط به فیبر نوری اعلام کرده که این سازمان قصد دارد تا خرید این مودم‌ها را برای مشترکین به صورت اقساط یک ساله و حتی ...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با توجه به قیمت‌های بالای مودم‌های مربوط به فیبر نوری اعلام کرده که این سازمان قصد دارد تا خرید این مودم‌ها را برای مشترکین به صورت اقساط یک ساله و حتی بیشتر در نظر بگیرد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مودم‌های مخصوص اینترنت فیبر نوری در کشور ما رقمی بیش از ۵۰۰ هزار تومان دارند و بنا به گفته «مجید صدری» این رقم ممکن است برای عده‌ای سنگین باشد و آنها قصد ارائه اقساطی این دستگاه را دارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در صحبت های خود درباره طرح فروش ویژه تانوما اظهار کرد:

«اگر بخواهیم درآمدهای شرکت مخابرات را افزایش دهیم باید در گام اول به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سرویس های ارزش افزوده توجه داشته باشیم که در همین راستا بحث فروش ویژه خدمات فیبرنوری را از همین نمایشگاه استارت زدیم.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مجید صدری درباره این پروژه که چند سالیست در حال اجرایی شدن است بیشتر توضیح داد و مشکلات پیش روی آن را چنین ذکر کرد:

«البته برای ارائه این سرویس چند مشکل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وجود داشت از جمله اینکه هزینه کابل کشی برای منازل رقم به نسبت بالایی می شد که این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رقم از سوی شرکت مخابرات ایران تقبل شد و حداقل تا پایان مهر ماه برای مشترکینی که برای استفاده از این خدمات ثبت نام می کنند این هزینه ها رایگان خواهد بود.»

به باور او مردم باید تفاوت بین سرویس - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فیبر نوری و ADSL را حس کنند. مدیرعامل مخابرات کشور همچنین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تاکید داشت که برای بهره گیری از خدمات فیبر نوری قیمت ها را فوق العاده کاهش داده ا‌ند و قیمت سرویس های این نوع از اینترنت را از ۴۰ هزار تومان شروع کرده‌اند: « - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشترکان می توانند پس از اتمام حجم خود به خرید حجم اضافه بپردازند آنهم با پرداخت جداگانه هزینه ها و بدون آنکه این مبلغ روی فیش های آنها محاسبه شود.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین متذکر شد: «برای تامین تجهیزات این بخش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیز قراردادهایی با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده است و شرکت مخابرات تلاش - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد تا پایان سال جاری یک و نیم و تا شهریور ماه سال آینده دو و نیم میلیون پورت فیبر نوری ارائه کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone