🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28154.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بازطراحی شده گوگل فیت در دسترس کاربران iOS قرار گرفت

اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple ...

اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت سال گذشته برای اندروید بازطراحی شد و حالا بعد از چند ماه فاصله، بالاخره کاربران آی‌دیوایس‌ها نیز می‌توانند از این نسخه جدید و امکاناتش استفاده کنند. گوگل فیت حالا با Apple Health ادغام شده و این همگام‌سازی، قابلیتی را فراهم کرده تا دیگر اپلیکیشن‌های سلامتی مثل Nike Run Club یا Headspace هم کاربر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - را در رسیدن به اهداف گوگل فیت کمک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران

منظور از Move Minutes زمان‌هایی است که باید فعال باشید. گوگل در این بخش فعالیت‌هایی را در نظر گرفته که بهتر از قدم زدن‌های ساده می‌توانند کاربر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - را به‌جنب‌وجوش بیاندازند. از طرفی Heart Points هم به شدت فعالیت‌ها توجه دارد؛ ورزش‌های ساده‌ای که کاربر با انجام آن‌ها ضربان قلبش را بالا می‌برد. بدون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - اینکه نیاز باشد به باشگاه برود.

در نهایت با این دو معیار برنامه وضعیت کاربر را می‌سنجد. البته بعضی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهسوار استان مازندران - عملکردهای گوگل فیت بازطراحی شده قبلا نیز در دسترس کاربران iOS قرار گرفته بود اما در نسخه جدید، پشتیبانی از اپل واچ و همگام‌سازی برنامه با Apple Health کار کاربران را راحت‌تر کرده است. نسخه بازطراحی شده گوگل فیت امروز برای آی‌دیوایس‌ها منتشر شده و می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone