🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28151.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چرا جان مک آفی از افشای هویت بنیان‌گذار بیت کوین عقب نشست؟

جان مک آفی از بنیان‌گذاران صنعت نرم‌افزارهای ضد ویروس و فعال حوزه فناوری که در سال های اخیر مشکلاتی هم با مراجع قانونی داشته، تصمیم داشت در روزهای پیش رو هویت ساتوشی ناکاموتو (فرد یا ...

جان مک آفی از بنیان‌گذاران صنعت نرم‌افزارهای ضد ویروس و فعال حوزه فناوری که در سال های اخیر مشکلاتی هم با مراجع قانونی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - داشته، تصمیم داشت در روزهای پیش رو هویت ساتوشی ناکاموتو (فرد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - یا گروهی که بیت کوین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - را توسعه داده) را افشا کند که گویا فعلاً از انجام چنین کاری منصرف شده است.

مک آفی که قرار بود هویت ساتوشی ناکاموتو را در مصاحبه با بلومبرگ فاش کند، در توییتی اظهار داشته که این کار تلاش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - های او برای جلوگیری از استرداد به ایالات متحده و دادگاهی شدن را بر باد خواهد داد.

ناکاموتو که در سال های اخیر به سرخط اخبار بیت کوین تبدیل شده و شایعات زیادی درباره هویت واقعی او در محافل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - مختلف پیچیده، به اعتقاد برخی افراد یک گروه حرفه ای بوده و عده ای دیگر هم معتقدند که وی فوت شده است؛ با این حال جان مک آفی می گوید ساتوشی یک مرد ساکن ایالات متحده است.

هویت ساتوشی ناکاموتو همواره در هاله‌ای از ابهام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - بوده است

مک آفی گفته: «من با ناکاموتو صحبت کردم و او از برنامه ام برای افشای هویتش اصلاً خوشحال نیست.» البته برخی رفتارهای اخیر مک آفی موجب از دست رفتن اعتبار وی در محافل بین المللی شده؛ با این وجود وی اظهار کرده که به عنوان یک متخصص امنیتی فعال (موضوعی که اکثراً فراموش می شود) ید طولایی در تعقیب هکرها داشته و درباره هویت ساتوشی ناکاموتو می توان به او اعتماد کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران
دوریان ناکاموتو

نکته جالب درباره ماجرای ناکاموتو، گزارش مجله نیوزویک در سال 2014 است که یک فیزیکدان اهل کالیفرنیا به نام دوریان ناکاموتو را به عنوان بنیانگذار بیت کوین معرفی کرده بود که این شخص همان موقع مسئله را کلاً تکذیب کرد.

لازم به ذکر است که بر اساس برخی گزارشات، ساتوشی ناکاموتو در حال حاضر بیش از 1 میلیون بیت کوین در اختیار دارد که بخش قابل توجهی از بازار 17.6 میلیون بیت کوین موجود بوده و با توجه به ارزش روز، قیمت 5.6 میلیارد دلاری خواهد داشت.

گفتنی است در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلوگاه استان مازندران - جان مک آفی درگیر مسائل حقوقی متعددی است و اظهار داشته با توصیه وکیلش ماریو گری، فعلاً برای جلوگیری از دردسرهای قانونی بیشتر و دیپورت شدن به ایالات متحده (مک آفی در باهاما به سر می برد)، از افشای هویت واقعی بنیانگذار بیت کوین خودداری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone