🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28159.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی TSMC از فناوری لیتوگرافی 6 نانومتری تولید چیپ

شرکت تایوانی تولیدکننده نیمه هادی TSMC امروز از توسعه فرآیند جدید تولید چیپ 6 نانومتری (N6) خبر داد که محصولات آن برای استفاده در تلفن های هوشمند به کار گرفته خواهند شد. [digipullqoute place="right"]فناوری 6 ...

شرکت تایوانی تولیدکننده نیمه هادی TSMC امروز از توسعه فرآیند جدید تولید چیپ 6 نانومتری (N6) - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - خبر داد که محصولات آن برای استفاده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - در تلفن های هوشمند به کار گرفته خواهند شد.

فناوری 6 نانومتری در چیپ های سری کایرین 985 به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - کار گرفته می‌شود

به گفته سازنده، فناوری 6 نانومتری پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نمونه 7 نانومتری محسوب شده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - به کاربران اجازه می دهد از تناسب کارایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - به قیمت بهتری بهره مند شوند. همچنین از آنجایی که طراحی جدید بر اساس نسخه N7 انجام شده، زمان آماده سازی نهایی و رسیدن به بازار محصولات مبتنی بر آن نیز کاهش خواهد یافت.

فناوری 6 نانومتری جدید با استفاده از تجربیات به دست آمده از لیتوگرافی فرابنفش (EUV) در زمان توسعه تکنولوژی N7 به وجود آمده و قرار است در چیپ های سری کایرین 985 ساخت Hisilicon - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - مورد بهره برداری قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان

لازم به ذکر است که با وجود تطابق طراحی و قواعد مورد استفاده در فناوری N6 با N7، نسخه جدید 18 درصد چگالی منطقی بالاتری داشته و می تواند از اکوسیستم نرم افزاری موجود استفاده کند که این امر، در زمان و هزینه مورد نیاز برای توسعه اکوسیستم جدید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - صرفه جویی خواهد کرد.

البته کمپانی سامسونگ به عنوان رقیب اصلی TSMC چندی پیش از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - اتمام توسعه فناوری 5 نانومتری خود خبر داد که باید منتظر بود و دید کدام شرکت زودتر محصول نهایی را روانه بازار خواهد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - کرد؛ هرچند روی کاغذ و از نظر فناوری، کره ای ها یک قدم از تایوانی ها پیش هستند.

گفتنی است TSMC قصد دارد فناوری 6 نانومتری خود را در هوش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - مصنوعی، زیرساخت های 5G، پردازنده های گرافیکی (GPU) و چیپ های پردازش مرکزی (CPU) به کار گیرد.

بر اساس برنامه ریزی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت، تولید آزمایشی چیپ های 6 نانومتری در سه ماهه نخست سال 2020 آغاز خواهد شد و در صورت کسب استانداردهای لازم، در سال 2021 شاهد تولید انبوه چیپ های N6 توسط کمپانی تایوانی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone