🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28140.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصویر ماکت و رندرهای آیفون 11 [تماشا کنید]

اگر اپل به زمانبندی سنتی معرفی گوشی های خود پایبند باشد، نزدیک به 5 ماه تا رونمایی از مدل های مختلف آیفون 11 زمان باقی است؛ با این حال افشاگر معروف توییتری «OnLeake» به تازگی ...

اگر اپل به زمانبندی سنتی معرفی گوشی های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - خود پایبند باشد، نزدیک به 5 ماه تا رونمایی از مدل های مختلف آیفون 11 زمان باقی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - است؛ با این حال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - افشاگر معروف توییتری «OnLeake» به تازگی تصاویری را منتشر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - کرده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - و مدعی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - شده که این رندرها مربوط به فاز نهایی طراحی CAD آیفون 11 هستند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران

نکته جالب توجه در رندرهای جدید، تأیید دوربین سه گانه با چیدمان مثلثی و البته برآمدگی ماژول دوربین است که اگر نسبت مساحت آن به پنل پشتی را در نظر بگیریم، بزرگترین بیرون زدگی لنز در میان تلفن های هوشمند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران

در کنار سه دوربین، شاهد حضور یک فلاش LED بزرگ و سوراخ میکروفون نیز هستیم و آن طور که به نظر می رسد، کل پنل پشتی با شیشه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - یکپارچه (احتمالاً گوریلا گلس) پوشیده شده است.

آیفون 11 احتمالاً از نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - خواهد شد

بر اساس گزارش منابع، در بخش جلو از نمایشگر 5.8 اینچی AMOLED استفاده شده که با آیفون X و آیفون XS مشترک خواهد بود. البته لازم به ذکر است که بعضی منابع اندازه نمایشگر آیفون 11 را 6.1 اینچ عنوان کرده اند که با توجه به افزایش اندازه کلی دستگاه (143.9 x 71.4 x 7.8) منطقی تر به نظر می رسد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران

مهمترین تغییری که در رندرهای جدید قابل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - مشاهده است، استفاده از سوییچ سکوت متفاوت در آیفون 11 (مشابه نمونه های به کا رفته در آیپدهای قدیمی) بوده و آن طور که به نظر می رسد، اپل همچنان از کانکتور لایتنینگ در نسل بعدی آیفون های بهره برده و هنوز به USB-C مهاجرت نکرده است.

در کنار رندرهای OnLeaks، وبسایت ژاپنی «Mac Otakara» که از منابع آگاه در زنجیره تأمین شرکت های آسیایی به حساب می آید، ویدیویی از ماکت های آیفون 11 و آیفون 11 مکس منتشر کرده و مدعی شده نسخه معمولی با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - نمایشگر 6.1 اینچی LCD و نسخه مکس با نمایشگر 6.5 اینچی OLED به بازار خواهند آمد.

در ادامه ویدیوی مک اوتاکارا از ماکت آیفون های بعدی اپل در کنار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر متل قو استان مازندران - آیفون های کنونی را مشاهده می کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone