🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28158.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ربات نجات بخشی که از سقوط ۱۸۳ متری هم جان سالم به در می برد [تماشا کنید]

مهندسان دانشگاه برکلی موفق به ساخت ربات های انعطاف پذیری شده اند که بعد از رها شدن از ارتفاع 183 متری به کار خود ادامه می دهند. این ابزارها توسط شبکه ای سه بعدی از ...

مهندسان دانشگاه برکلی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - موفق به ساخت ربات های انعطاف پذیری شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - اند که بعد از رها شدن از ارتفاع 183 متری به کار خود ادامه می دهند.

این ابزارها توسط شبکه ای سه بعدی از میله های جمع شونده ساخته شده اند که آن ها را قادر به حرکت روی زمین می کند. گروه های اورژانس قادر خواهند بود در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - مواقع اضطراری مانند جنگ یا زلزله این ربات های انعطاف پذیر را به صورت دسته ای در منطقه خطر رها کنند و با استفاده از اطلاعات بدست آمده توسط آن ها وارد عمل شوند.

این ربات ها را می توان توسط پهباد، هواپیما و یا خودرو به مناطقی پرتاب کرد که امکان دسترسی آنی توسط نیروها به آن جا وجود ندارد.

این ربات ها را می توان با استفاده از انواع وسایل به منطقه خطر فرستاد

«Squishy Robotics»، شرکت سازنده این ربات های انعطاف پذیر اعلام کرده این دستگاه ها می توانند به عنوان چشم و گوش نیرو های امدادی قبل و بعد از ورود به منطقه بحران عمل کنند. سنسورهای نصب شده روی این گجت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - ها می تواند نیروها را از میزان امنیت مناطق خطرناک یا مشکوک به آلودگی سمی مطلع کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران
از این ربات ها می توان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - در مناطق زلزله زده نیز استفاده کرد

این ربات های انعطاف پذیر با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - استفاده از دوربین، میکروفون و سنسورهای شیمیایی، بیولوژیکی، رادیو اکتیو و همچنین GPS اطلاعات دقیقی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - وضع منطقه در اختیار افراد می گذارند.

این وسایل همچنین می توانند به صورت انبوه در یک منطقه رها شوند تا اطلاعات جامعی از وضعیت یک منطقه جمع آوری کنند.

«آلیس آگوگینو»، پروفسور مهندسی مکانیک از دانشگاه برکلی درباره این ربات ها میگوید:

اطلاعات بصری و شیمیایی ارسال شده توسط این ربات ها به گروه هایی که پیش از همه به منطقه اعزام می شوند این امکان را می دهد تا تصمیم های بهتری بگیرند و علاوه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - بر نجات جان افراد و صرفه جویی در ریسک و هزینه، امنیت گروه های امدادی را نیز تضمین کنند.

گفتنی است این ربات های انعطاف پذیر در ابتدا برای استفاده در اکتشافات فضایی و فرستاده شدن به یکی از قمرهای زحل به نام تایتان توسعه یافتند اما محققان خیلی زود به کاربردهای آن روی زمین، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - خصوصا هنگام وقوع فاجعه پی بردند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران
امکان رها سازی ربات ها در مناطق خطر توسط پهباد

دکتر «آگوگیو» در ادامه افزود هنگامی که ما در حال همکاری با ناسا برای توسعه یک ماه نورد بودیم به گزارشی از طرف صلیب سرخ برخوردیم که در آن ذکر شده بود طی 20 سال گذشته 400 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - نفر از افرادی که در کمک رسانی پیش قدم شده بودند جان خود را از دست - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - داده اند. اگر اطلاعات بهتری درباره نقاط اعزام آن ها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - وجود داشت بسیاری از این افراد هنوز بین ما بودند. ربات های ما این اطلاعات را فراهم خواهند کرد.

این تیم اکنون در حال همکاری با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر متل قو استان مازندران - چند سازمان از جمله آتش نشانی کالیفرنیاست تا عملکرد این ربات های انعطاف پذیر در شرایط واقعی سنجیده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone