🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28146.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: دستکاری در نظرسنجی صداوسیما توسط یکی از کارکنان اسپانسر

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توییتی از دستکاری در نظرسنجی صدا و سیما توسط یکی از کارکنان اسپانسر به نفع برنامه خود اسپانسر خبر داد. اواسط اسفند ماه سال گذشته کاربران شبکه های اجتماعی خبر ...

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار توییتی از دستکاری در نظرسنجی صدا و سیما توسط یکی از کارکنان اسپانسر به نفع برنامه خود اسپانسر خبر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - داد.

اواسط اسفند ماه سال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - گذشته کاربران شبکه های اجتماعی خبر از تغییر آرای خود دادند. به نظر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - می رسید در انتخابات برترین‌های جام جم عده‌ای از این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - کاربران با اینکه به برنامه «نود» رای داده بودند، ناگهان رای‌هایشان تبدیل به برنامه «برنده باش» شد. علاوه بر این عده‌ای دیگر هم که کلا در نظرسنجی شرکت نکرده بودند، پیامک تاییدیه رای به برنامه برنده باش را دریافت کردند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان

حالا وزیر ارتباطات اعلام کرده که دستکاری توسط یکی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - کارکنان اسپانسر یکی از برنامه‌های حاضر در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - نظرسنجی صورت گرفته است تا به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - این ترتیب آرا را به سود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خوانسار استان اصفهان - برنامه خود تغییر دهد.به گفته جهرمی انگیزه این فرد و یا آمر آن باید در بررسیهای پلیسی مشخص شود.

در 16 اسفند ماه جهرمی اعلام کرده بود که کلیه گزارشات در مورد چگونگی دستکاری نظرات مردم در جشنواره صدا و سیما، نهایی و برای پلیس ارسال شده است. او همچنین موضوع هک یا اختلال در نظرسنجی را منتفی دانسته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پروانه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرچی آیا سردشت خوانسار سرویس میده.
پاسخ: بله در سردشت شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone