🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28139.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تحمل موبایل گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 زیر شکنجه چقدر است؟ [تماشا کنید]

کانال یوتوبی JerryRigEverything یا به اختصار JRE چند وقتی است که به یکی از محبوب ترین مراجع تست مقاومت گوشی های جدید تبدیل شده و به صورت استاندارد آزمون های مختلفی را روی آنها انجام  ...

کانال یوتوبی JerryRigEverything یا به اختصار JRE چند وقتی است که به یکی از محبوب ترین مراجع تست مقاومت گوشی های جدید تبدیل شده و به صورت استاندارد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - آزمون های مختلفی را روی آنها انجام  می دهد.

شیائومی بلک شارک 2 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - با قیمت 450 یورو موبایل گیمینگ ارزشمندی محسوب می‌شود

یکی از محصولاتی که به تازگی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - وارد شکنجه‌گاه JRE شده، شیائومی بلک شارک 2 است که با قیمتی در حدود 450 یورو، نسبت به سایر گوشی های گیمینگ گران قیمت بازار گزینه ارزشمندی به حساب می آید. اما یک گوشی گیمینگ علاوه بر توان پردازشی مناسب، نیازمند بدنه ای مقاوم نیز هست تا بتواند در برابر بدرفتاری های نوجوانان و بعضی علاقه مندان به بازی های موبایل، دوام بیاورد.

از این رو تست هایی مانند بررسی مقاومت در برابر فشار، خراشیدگی و حرارت می توانند تا حد زیادی جان سختی موبایل ها را نشان دهند که JRE نیز در ویدیوی زیر این مسائل را برای شیائومی بلک شارک 2 مورد بررسی قرار داده است:

چنانچه به هر دلیل ویدیوی تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2 را تماشا نکردید، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - باید به اطلاعتان برسانیم که شرکت سازنده به صورت پیش فرض یک کاور سیلیکونی در جعبه گوشی گیمینگ خود قرار داده و پوشش پلاستیکی شفافی هم روی پنل جلویی دستگاه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - نصب نموده است.

در طول تست نیز بخش های شیشه ای دستگاه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان - عملکرد نرمال و قابل قبولی داشته و مقاومت نمایشگر در برابر شعله فندک هم نسبت به رقبا بهتر ارزیابی می شود. البته بخش های آلومینیومی که به رنگ مشکی درآمده اند، با استفاده از کاتر خراش برمی دارند که این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر گلپایگان استان اصفهان

نکته جالب توجه دیگر عملکرد خوب اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بلک شارک 2 بود که با وجود خراشیده شدن صفحه، همچنان بدون مشکل قفل دستگاه را باز می کند.

در نهایت شیائومی بلک شارک 2 از تست فشار JRE نیز سربلند بیرون آمد و شاسی تمام آلومینیومی آن در برابر فشار دستان «زک نلسون» ذره ای خم نشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone